Bir ogrenci olarak sıkıldım yani üni yoksa bu sene ful uzaktan egitim ilan etsinler ne yaptıkları belli degil ne ypacaz ?

Nisana kadar bunlardan haber bekle

Bir ogrenci olarak sıkıldım yani üni yoksa bu sene ful uzaktan egitim ilan etsinler ne yaptıkları belli degil ne ypacaz ?
Cevapla