Manisa 1 inci komando tugayı diyorum ve 1 haftaya buralardan kaçıyorum, ne düşünüyorsunuz?

Evet manisa merkez 1 inci komando tugayı, ne düşünüyorsunuz?
Manisa 1 inci komando tugayı diyorum ve 1 haftaya buralardan kaçıyorum, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla