Hemşirelerin bu kadar fazla maaş alması adaletsiz?

ben üniversite mezunum asgari ücretle çalışıyorum lise mezunu arkadaşım sırf hemşire diye 80 bin lira maaş alıyor özel hastanede çalışıyor sizce adaletsiz değil mi?

Hemşirelerin bu kadar fazla maaş alması adaletsiz?
Cevapla