Hasta olduğumu öğrendim bu yüzden tıp fakültesini bıraksam mı?

23 yaşındayım karaciğerim de kitle tespit edildi

Ve bunu için biyopsi yapılacak

Bunu öğrenince bütün duygu durumum değişti

Duygularım mantığımın önüne geçti

Benden iyi bir doktor olmayacak diye düşünmeye başladım

Güçlü olmam gerekiyorken yıkılma noktasına geldim

Zor bir süreç olacak ama herkes bırakma sen iyi bir hekim olacaksın diyor

Ama iyi bir hekim en ufak aksiklikte tökezler mi

Hasta olduğumu öğrendim bu yüzden tıp fakültesini bıraksam mı?
Cevapla