Mat öğretmeniyim babamın desteğiyle kurs merkezi açmayı düşünüyorum ama bu süreçte sürekli yanlış mı yapıyorum?

Sanki bu meslek bana göre değil daha büyük işlere girmemeli miyim diye kendi kendi mi yiyorum. Hep sağlık da çalışmak istemiştim hayat beni buralara sürekli.

Her şeyi bırakıp yeniden mi sınava hazırlanmalı mıyım ya da lütfen bana bir fikir verin bu durumda olan arkadaşlar var mı?

Mat öğretmeniyim babamın desteğiyle kurs merkezi açmayı düşünüyorum ama bu süreçte sürekli yanlış mı yapıyorum?
Cevapla