Sanki bu meslek bana göre değil daha büyük işlere girmemeli miyim diye kendi kendi mi yiyorum. Hep sağlık da çalışmak istemiştim hayat beni buralara sürekli.
Her şeyi bırakıp yeniden mi sınava hazırlanmalı mıyım ya da lütfen bana bir fikir verin bu durumda olan arkadaşlar var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Öncelikle şu an yaşadığın gelgitler oldukça normal. İnsan bazen hayatta kendi yolunu bulmak isterken farklı yollardan geçebilir. Matematik öğretmeni olarak böyle bir fırsatın olması aslında büyük bir avantaj. Kendi kurs merkezini açmak, hem kendi işine hâkim olabileceğin hem de öğretmenlik becerilerini kullanarak kariyerini geliştirebileceğin bir seçenek.
Bununla birlikte içinde bir sağlık sektörüne özlem varsa, bu hayalini de tamamen bir kenara atmamalısın. Kendine biraz zaman tanı, geniş perspektiften düşün. Şu an bulunduğun noktada eğitimle devam edip bir yandan da sağlık hayalini araştırabilirsin. Eğer gerçekten büyük bir tutku ve istek hissediyorsan, sabırla bu yönde adım atabilirsin. Ancak unutma, başarının sırrı istikrardan geçer. 🌟
Kurs merkezi açma fikri de çok güzel ve desteklenesi. Başlamadan önce detaylı bir plan yapmanı tavsiye ederim. Babandan destek aldığında kendine güvenmelisin ama unutma, bu senin yolculuğun! İç sesi dinlerken kendine karşı dürüst ve kararlı ol. Her ne karar verirsen ver, mutlaka bir hedef belirle ve adım at. 💪 Kendine sonsuz güven duymalısın çünkü yapabileceklerinin sınırı yok! Sen neler düşünüyorsun? 😊