Birleştirilmiş sınıf okutuyorum ve müdür yetkili öğretmenim. Bu mesleğin bana göre olmadığını düşünmeye başladım normal mi?

Bilenler bilir meslektaşlarıma sesleniyorum birleştirilmiş sınıfın üstüne de müdür yetkililiğin sorumluluğu zordur ve öğretmeni yıpratır. Ayrıca okulun şartları da sıkıntılı eksiği cok... İlk senem ve artık sanırım bu işin bana göre olmadığını düşünmeye başladım çünkü öğrencilerin bir kismina hakimken diğer kısmına yetişemiyorum onlara da bir şey katamiyorum gerçekten bu sıralar çok daraldım bu durumdan staja koşa koşa giderken şimdi üzülerek gidiyorum sizce bu normal mi ne yapmam gerekiyor?
Birleştirilmiş sınıf okutuyorum ve müdür yetkili öğretmenim. Bu mesleğin bana göre olmadığını düşünmeye başladım normal mi?
Cevapla