Öğretmenlik okudum ama hademe olarak çalışıyorum. Bu utanılacak bisey mi?

Bilişim teknolojileri okudum 86 puan alan arkadaşım bile atanamadı. Ben de ümidi kestim Polonya’ya gittim.

Burada kuzenim özel bir kurs merkezinde hademe ben de yanına geldim. Maaşı çok iyi bir de kurs merkezi kurumsal bir şey çalışanlarına lojman veriyor orada kalıyoruz 2+1 dairede.

Öğretmenlik okudum ama hademe olarak çalışıyorum. Bu utanılacak bisey mi?
Öğretmenlik okudum ama hademe olarak çalışıyorum. Bu utanılacak bisey mi?
Cevapla