Eğitmenim yanımda kavşaktan geçtik bir mercedes bizi görmedi galiba park yerinden geriye çıkarken korna çalarak uyarmasak bize çarpacaktı. Uyardığımız halde el kol yapınca benim eğitmen sinirlendi. Eğitmen emekli jandarma astsubayı sinirlerine zor hakim oluyor. Adam yanımıza gelince polis şapkası gösterdi. Benim eğitmen de "ben o işi 25 yıl yaptım merak etme sen" deyince adam topuklayarak kaçtı. Eğitmen de bana "yakala şunu" dedi. Ben de o gazla 4. vitese kadar çıkıp kavşakta yakaladım. Arabanın plakasını aldık. Hangi polis memuru mercedes arabaya biniyor onu da anlamış değilim.
Eğitmen kafaya takmış ben onu öttürecem ayağıma getirip özür diletecem dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ya değildir ya da siyaset sistemi sayesinde torpilli biridir en fazla
Bence de değildir ya. Yoksa haksız olduğu halde bu kadar diretmesi için embesil olması gerekmez mi?
O nedenle hiçbir sorun çıkmaz, sanmıyorum. Fakat her meslekte maalesef her tür tip var, özellikle liyakatsizlik vasıfsızlık kaynaklı, karşılaşma ihtimalimiz var her zaman. Maalesef
emekli askeri personele de atar yapmazsın ya 😂😂 adamı öttürecem dedi kafaya fena takmış
herhangi bir vatandaşa da keyfi davranma hakkı yok, maaş ve özlük hakları vs yine bu can güvenliğinin sağlanması gereken, bu tür nedenlerle kendilerinden cebren alınan vergilerle ödenmekte. lafa gelince herkes kul hakkı yemeyen süper kul ama uygulamada her zerre hakkın ne şekilde olduğu unutuluyor. Neyse, bilinçsiz, kalitesiz, vasıfsız, en kötüsü de körü körüne bencil insan görünümlü canlı türleri ile karşılaşmamak dileklerimle...
Amin ne güzel anlattın be dostum helal olsun
Estağfurullah, her zaman unutmamak gereken gerçekleri dile getirmek istedim. Sistem işleyişinden sorumlu olanlar unutmasa zaten her şey kendiliğinden güzelleşirdi, umuyorum zamanla.. bi umut işte
Eyvallah inşallah eksik olmasın senin gibiler şu dünyadan
Olm müthiş olay la :D
Valla nasıl gaza geldim anlatamam. 😂😂 Amerikan filmlerindeki yasa dışı iş yapan polisleri kovalan polisler gibi hissettim 😅😅
Adam benim yerime vites atıyordu o kadar kaptırdık kendimizi 😂
Ehliyeti unut
Yok o konuda içim rahat. Polisten daha sağlamdayım çok şükür.
Ehliyet ile ilgili tüm düzenlemelerini yapan, eğitimleri denetleyen kurumda çalışıyorum. 😂
Kurum kapatılacak😅
Yok artık sayın seyirciler 🤣
Ben kesin o heyecanla kaza yapardım 😂😂
Yok yanımdaki eğitmenin ayağının altında da fren pedalı var ya zaten. Adam benim yerime vites atıyordu o kadar kaptırdık kendimizi 😂😂
Bilmem benim ehliyetim yok😂😂😂ama olay harika
Benim de ehliyetim yok işte garip olan bu 😂😂
Ben eğitmen meğitmen bilmem kaza yapmanın bir yolunu bulurdum sakar şanssız bir insanım tüm aksilikler beni bulur
Allah göstermesin ya mal canın yongasıdır.
Direksiyona ilk ve son dokunuşum olurdu o yüzden almıyorum biliyorum kendimi
İnşallah korkularını yenersin de en kısa zamanda alırsın. Gerçekten çok zevkliymiş araba kullanmak.
Ehliyeti aldıktan sonra inşallah kredi çekip araba almam. Biri beni durdursun 😂
Kredi çekmem de ben motor istiyorum ya benimde bir Kawasakim olmasın mı🙄
Olmasın ya onun için 7 sülale çalışmak veya büyük arazi satmak gerekebilir.
😂
Bir kısım peşin bir kısım taksit var ise
tamam en buyuk sizsiniz.
Ne alaka abicim? Mizah yapıyoruz şurada.
Uçarsın yakında
xper için yorum yapma hocam
Xper e ihtiyacım yok
Nak alırsın ehliyeti artık
Ehliyet ile ilgili tüm düzenlemelerini yapan, eğitimleri denetleyen kurumda çalışıyorum.
Kafam rahat çok şükür her türlü alırım ehliyetimi.