Arkadaşlar tüm ablalarımla aramı bozduğum için onlara soramıyorum iş hakkında ayrıntıyı okur musunuz?

Migros markette çalışıyordum ben. Ama evime aşırı uzak olduğu için malum market zaten çok ağır bir sektör ayrılmak zorunda kalmıştım. Evime çok yakın avm de migros var. O migrosa girmek istiyorum. Şimdi dün instagram iş sayfasında Migros'a çok sayıda eleman arandığı yazıyordu. Yazılı olan numarayı belki bugün elli kere aradım ama ulaşamadım. Yarın merkeze binası insan kaynaklarına gideyim mi diye düşünüyorum. Merkez binası için de trene geliş gidiş karttan 52 lira gidecek. Ne yapayım sizce çünkü merkez binasına da verilen numaraya da ulaşamıyorum.
Arkadaşlar tüm ablalarımla aramı bozduğum için onlara soramıyorum iş hakkında ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla