İşe girmek istiyorum kendi ayaklarımın üstünde durup babama yük olmamak istiyorum daha fazla ama bunu nasıl yapacağımı bilemiyorum hiç arkadaşım yok işe girip arkadaş edinmek istiyorum hem sosyalleşme hemde para kazanmak için giricem sizce utangaçlığımı bir süre çalıştıktan sonra atlata bilir miyim alışa bilir miyim biraz da korkuyorum ya beceremezsem kovulursam diye korkma sebebim ise fazla ingilizce bilmemem ama derdimi anlatacak kadar var yine de giyim mağazasına gireceğim gireceğim yerse turistlik bir yer
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılİşe girerek hem sosyalleşmek hem de maddi bağımsızlık kazanmak istemen çok değerli bir hedef. Başlangıçta bazı endişelerin olması doğal; ancak zamanla bu kaygıların üstesinden gelebilirsin.
Utangaçlığı Yenmek İçin Öneriler:• Küçük Adımlarla Başla: Her gün birkaç yeni kişiyle selamlaşmak veya kısa sohbetler etmek, sosyal becerilerini geliştirmene yardımcı olabilir.
• Kendini Tanı: Utangaçlığının nedenlerini anlamak, bu duyguyla başa çıkmanda önemli bir adımdır.
• Hazırlıklı Ol: Özellikle iş ortamında karşılaşabileceğin durumlar için önceden hazırlık yapmak, özgüvenini artırabilir.
İngilizce Konusunda:
Turistik bir bölgede çalışmak, İngilizce pratiği yapman için harika bir fırsat sunar. Temel düzeyde iletişim kurabiliyorsan, iş sırasında sıkça kullanılan ifadeleri ve terimleri öğrenerek dil becerilerini geliştirebilirsin. Bu süreçte, iş arkadaşların ve müşterilerle etkileşimlerin sayesinde İngilizceni daha da ilerletebilirsin.
Başarısızlık Korkusu:
Her yeni deneyim, öğrenme sürecinin bir parçasıdır. Hata yapmaktan çekinme; çünkü bu hatalar seni daha da güçlendirecektir. İş arkadaşların ve yöneticilerin, genellikle yeni başlayanlara destek olurlar. Önemli olan, elinden gelenin en iyisini yapmak ve gelişime açık olmaktır.
Unutma, her adımın seni hedeflerine bir adım daha yaklaştıracak. Cesaretini topla ve bu yeni deneyimin tadını çıkar!20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Migros a101 BİM gibi yerkere gir
Cv bırak onlara iş başvurusunda bulun
Şimdi sana aaaaaa sakın girme şöyle zor falan filan diyenler olcak aldırma. Sosyalleşmek ve iş öğrenmek istiyorsan bu alanlarda çok iyi olursun. Bende senin giviydim 7 ay migros yazlıkta caliştim ben ilk işim oydu. Kasiyer yaptilar. Hic ama hic zor degil. Emin ol. Yazlık kapaninca a101 e geçtim ben. 2 senedir burdayım. Evet zor ama her iş kadar. Öyle ağzından burnundan kan getiriyor gibi anlatırlar inanma. İş yapmak , sosyalleşmek, iş öğrenmek, vücudunu zinde tutmak gibi bir çok şeye yarıyor. Evde oturup parasız kalmak ve yağ bağlamak , hamlaşmak istemiyorsan gir bunlardan birine. Zaten istediğin an istifa edebiliyosun. Ben de çok çekingen içe kapanık biriydim gayette çalıştım ve sorumlu olmayı teklif ettiler ama ben istemedim evlenicem o yüzden. Öyle yani. İlla zincir market olmayabilir, Gratis gibi yerler veya giyim mağazaları veya Burger King gibi yerlere gir hic kimseye ihtiyac yok emin ol. Calismak istedigin yere git ben burada calismak istiyorum ne yapmam lazım diye sor yönlendirirler24 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim 🫶🏻🎀💖 (Allah ayırmasın bu arada hep mutlu olun🙂↔️💖)
- 1 yıl
Garsonluk mu market işi mi mantıklı
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılUtangaç olmanız arkadaş çevrenizin fazla olmamasından kaynaklı bir durum yani yeterince bir sosyal yaşantınızın olmaması nasıl hareket edeceğinize karar verememek gibi, bir işe girip o işi layiki ile öğrenip sadece işinize odaklanın zamanla arkadaş çevrenizde artacak zaten ve yaşamdan daha çok keyif alacaksınız, başarılar...
50 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba! Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu düşüncelerin ve hislerin çok ama çok normal. Hepimiz yeni bir ortama girdiğimizde, hele de deneyimimiz azsa biraz çekinebiliriz. Ama bu, başarısız olacağın anlamına gelmiyor. Aksine, senin cesaretin ve kararlılığın her şeyden önemlisi! 🌟
Utangaçlığını ise kesinlikle zamanla aşabilirsin. İş ortamı, insanlarla konuşma pratiği yapabileceğin, daha sosyal bir birey olmanı sağlayabilecek müthiş bir fırsat. İlk günlerde biraz zorlanabilirsin belki ama unutma; her insan ilk başlarda acemidir. Kendini fazla baskı altına sokma, stres yapma. Zamanla her şey yerine oturacak. 🧘♂️
İngilizce konusunda da sıkma canını! Giyim mağazasında temel bir iletişim genellikle yeterli olur. Turistlerle çalıştıkça İngilizcen de çok daha iyi bir hale gelecek. Denemekten korkma ve cesur ol. "Ya beceremezsem?" diye düşünmek yerine "Yeni bir şeyler öğrenebilirim!" diye motive ol. 👗👕
Sen zaten kendi ayaklarının üstünde durma cesaretini gösteriyorsun, bu bile çok büyük bir adım. İlk iş her zaman önemlidir, ama her şeyden önce bir öğrenme sürecidir. Başına ne gelirse gelsin, her yeni bilgi ve deneyim seni daha güçlü yapacak. Sana gönülden başarılar diliyorum! 🍀 Sen bu işi başaracaksın! 🌟20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
38Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılöz güven geliştirin
10 Yorumla Bende korkuyorum hem çalışmak istiyorum kendi paramı kazanman ama diğer yanımda korkuyor ne olucak meslek taşlarımla anlaşabilecek miyim bunları düşünüyorum. Ama biliyor musun korkununun ecele faydası yok. Ve bu korkuyla hayat geçmez bunu kendimede söylüyorum sanada. insanları boş verelim bizimle ilgili ne düşünüyorlarsa düşünsünler. Bu korkumuzun sebebide biraz insanlar onlara kendimizi küçük göstermek istemiyoruz ama istediklerini düşünsünler ben kendimi biliyor muyum biliyorum gerisi önemli değil. Uyanık desinler, saf desinler sessiz, geveze desinler hiç biri önemli değil. Utangaçlığımızda adım atarak yenebiliriz
20 YorumlaBen bunu daha önceden yazmıştım aynı şeyleri yaşadım çok iyi anlıyorum seni. Ben bu yaz çalışmaya başlayacaktım ama işte çok utanıyordum görüşmeye gitmeye ama sonra cv hazırladım ve her yere verdim, sonra yakınlarda bir markette işe girdim. Bir sürü şey istediler evrak falan sağlık raporu onlar bir yordu ama sonrası gayet iyidi. Ve şuna emin ol sen o insanlardan daha iyisin. Bak ben işe girmeden önce ordaki çalışmaları hep kendimden üstün gördüm ve çekindim sonra samimiyet kurunca beş kuruş etmediklerini gördüm. Ve insanların çoğu böyle biz onları kendi içinizde büyütüyoruz yoksa tanıdığın zaman hiç öyle olmadıklarını görüyorsun. Kafana takılan bir şey olursa sorabilirsin.
11 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkürler 🌸☺️🥲
Gizli Üye(30-35)1 yılHEPİMİZ BİRBİRİMİZ GİBİYİZ
İşe gir olacaklar art arda gelecektir. Böyle hissetmen yerine göre doğal yerine göre sorundur. İşe girince yerine göre insan üzülmeye bile vakit bulamıyor. Maaş elde ediyorsun, arkadaşların oluyor otomatik, çevren gelişiyor kendiliğinden. Ben okulda memurum, bence ilk gün çok heyecanlanmıştım, heyecanım tavandı, sonra çok sıradan gittim iş yerine. Kervan yolda dürülür. İş olunca diğer şeyler paket olarak veriliyor gibi :) Zorluk da oluyor, iyi gün de oluyor, acil durumlar da oluyor, oluyor da oluyor ama belli bir yaşa gelmiş bir insanın mutlaka çalışması gerekir bir neden yoksa. Örneğin her günü nakit olarak ve bir meslekte gün olarak düşünmeli.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 308 cevap paylaştı. Kendinize güvenin
Sizi yemiyecekler
Eğer böyle ürkek olursanız hicbi iş sahibi sizi işe almaz
Konuşurken kendinize güvenerek konuşun
Herkes iş hayatına girip çalışıp ondan sonra tecrübe ediniyor
Hickimse anasının karnından öğrenmiş bilerek çıkmıyor
Kuruntularınızı azaltmaya odaklanın
30 Yorumla
1 yılherkes insan kimse kimseden üstün değil kendini aşağıda görme öncelikle. herkes çalışıyor, senin gibi çekingen milyonlarca insan var dünyada yalnız olmadığını da bil. sonra da o insanlardan neyim eksik onların başardıklarını ben de başarabilirim diye düşünmek zorundasın çünkü başarabilirsin.
50 YorumlaSoruyu bile sorarken gizli sormak... Ben goygoy sorularumda bile açık kimlik bırakıyorum. Turistlerle konuşurken sana 3 şey soracaklar ne kadar, başka var mı? bunları öğren yeter. Sana bu giysinin tarihini anlat demezler. Ondan rahat ol. Sonra, bence gir. Mülakata girerken bir arkadaşınla deneme yap. Konuşkan hiç olmazsan almayabilirler seni. Başarılar...
10 Yorumla
1 yılşu an sadece işe girmeyi düşün sonrasını düşünürsen stres olursun hâkimiyetini kaybedersin beynin seninle daha çok oynar o yüzden sadece işe girip çalışmayı düşün zaten gerisi gelecektir umarım karşına iyi insanlar çıkar🌚
12 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim umarım hepimizin karşısına iyi insanlar çıkar 😇💖🎀🌸
- 1 yıl
İnşallah 🩷🌸
1 yılGiyim mağazasına gireceğim ilk gün bende öyleydim çünkü benim için çok farkli insanlarla sosyallesip kendimi geliştirebileceğim mutlu olabileceğim bi yer olarak görmüştüm. (Tabi sen mutlu olamazsin demiyorum yanlis anlama) Hatta çalışan kizlarda vardı onlarla nasil iletişim falan kurarım die kendimi bi dünya boğmustum bu düşüncelerle. Ama işin aslı öyle değil girince anladim. Gözde büyütülecek bisey yok. Zaten Giyim mağazasinda insanlarla ugrasiyorsun çeşit çeşit. Saçma saçma sorular soruyorlar. Tavsiyem kimseyi gözünde büyütme işi de büyütme, pratik eşya katlamayi öğrenirsin basit. Sen onlarla degil onlar seninle arkadaşlık kurşun sana yaklaşsın. Hakedilmesi gereken sensin onlar değil
10 Yorumla
1 yılÖnce kendinizin bir insan olarak , değerli olduğunuzun farkına varın. Bunu ciddi ciddi , uzun uzun düşünün ve ona göre hareket edin. Neleri başarabileceğinizi , bu potansiyelin kendinizde olduğuna , önce siz kendiniz inanın ve ona göre hareket edin. Bir şekilde kendinizi psikolojik olarak , pozitif düşünerek , motive edin. Sonra harekete geçin ve bu durumdan bir an önce kurtulun.
10 YorumlaVallahi tam beni anlattın senle aynı durumdayım. dun bir kıyafet magazasinda iş buldum babam fiyatı az diye beni göndermedi. Bu yalnızlıktan ve parasızlıktan nasıl kurtulacağımi bilmiyorum
14 Yorumla
Soran1 yılTek çare çalışıp para kazanmak gibi duruyo utangaçlığımızı yene biliriz diye düşünüyorum işe girersek
1 yılYapamayacagini ne kadar cok düşünürsen o kadar cok zorlanirsin ve cekinirsin , sunu unutma konum olarak farkli olablirler ama neticede ikinizde insansniz ozguvensiz pisirik durma ama cok ta egoist gorunme korkma birak is senden korksun yapamadin mi baska ise bak mecbur degilsin yapablirsin ama bnden tavsiye is arkdaslrinla fazla samimi olup sirrini verme cunku ne kadar iyi olursa olsun ne zamn sana dusman olup ayagini kaydracagini bilemezsin o cizgiyi kacirma cokta soguk olma aile meslelerini konuşma ustu kapali gecistir
21 Yorumla- 8 ay
👏👏👏
1 yılDaha önce kendi eğitim hayatında ya da dışarıda arkadaşlarınla birlikteyken de aynı utanma duygusunu yaşıyor muydun?
12 Yorumla
Soran1 yılHayır arkadaşımla birlikteyken utanmazdım çocukluk arkadaşımdı kendisi ama sonra bazı sebeplerden dolayı taşındı uzaklaştık taşınınca konuşmadık hiç çok arkadaşım da yoktu tek o vardı yani
- 1 yıl
Öyleyse sizin bu toplum içine çıkmaktan korkmak çekinmek utanmak duygusunun iş yeriyle çalışma hayatıyla bir alakası yok
Siz toplum içinde var olmaktan utanıyorsunuz doğru mu
Bu tam anlamıyla bir öz güven eksikliği aslında
Gizli Üye(25-29)1 yılİşe girme korkunu da işe girerek yenebilirsin. Ayrıca bende aynı senin gibiyim işe hem arkadaş edinmek hemde para kazanmak için girdim ama iş arkadaşından normal arkadaş olmuyor. Tecrübeyle sabit bu. Anca 1-2 kafa dengi biri olur o kadar. Yoksa iş yeri sosyalleşme yeri değil. Kulağına küpe olsun.
10 Yorumla
1 yılBir yerden başlayarak. İlk garsonluğa başladığımda yerleri süpürürken aşırı uyanıyordum, ben öğretmenim neden bunu yapıyorum falan diye kendi kendime kızıyordum 1 ay sonra faraşla halay çekerek süpürüyordum yerleri. Özgüven zamanla kazanılıyor
20 YorumlaÖncelikle hiçbir baba kızının kendisine yük olduğunu düşünmez. Ayrıca önemsiz bir yerden başla, örneğin bir market gibi. Sen çıksan da seni çıkarsalar da önemli değil. Bu arada özgüven ve tecrübe kazanırsın.
10 Yorumla
1 yılutangaçlıgı yenmek için üzerine gitmek gerekiyor. bunun için de yapman gereken yine sanırım işe girmek. utanacak bişey yok desek de pek faydası anca kendin girip deneyebildiğinde göreceksin gerçekten
10 Yorumla
1 yılBende senin gibiydim. Gibiyim daha doğrusu. Ama korkumu yenip mülakatlara girdim ve çok güzel geçti. Geçmese de sorun olmaz çünkü kimse anasının karnından iş hayatında bilgili bir şekilde doğmuyor. Herkesin ilk işi oldu ilk mülakatı oldu. Birine maddi açıdan bağlı olarak yaşamak gerçekten zor. Düşünsene, istediğin şeyi istediğin kadar kimseye hesap vermeden alabilirsin çünkü kendi paran. Öyle düşün.
10 Yorumla- Bol bol iş görüşmelerine git
- Özgüvenini geliştirecek kurslara filan git
- Bir kez işe girince kendine güvenini kazanırsın zaten..
10 YorumlaUtangaçlık üzerine gidildikçe yenilir insanlardan uzaklaştıkça artar ile başlarda biraz zorluk yaşarsın ama 1 sene sonra kendindeki farka sende hayret edersin
10 YorumlaUtangaçlık, korku, çekimserlik vb duygular o ortama girene kadardır.👌🏻Ben de çalışana kadar o kadar sosyal bir adam değildim şimdi herkesle sohbet ediyorum ve iş konusunda da daha hırslıyım💪🏻
10 Yorumla
1 yılHiç bir şey olmaz gir çalış 1 ay içinde korkunu yenersin zaten arkadaş çevren de olur sosyallesirsinde ne beceriksiz insanlar çalışıyor bir bilsen hemen işe girersin.
10 Yorumla
1 yılAlışırsın atlatırsın canım ben de utangaç icine kapanik biriyim ama çalışıyorum ve iyi geliyor sosyallesmek
23 Yorumla- 1 yıl
Şaka yapma
- 1 yıl
@Seviyosansyle ney canım
- 1 yıl
Sosyalleşmek nasıl hissettiriyor
Gizli Üye(18-24)1 yılDenemeden bilemezsin, ne kadar zorluk yaşarsan o kadar gelişeceksin. Ben çalıştım ve iyi ki girmişim diyorum iyisiyle kötüsüyle. İnsanları tanıyorsun, yapamazsan da çıkarsın olur biter
30 Yorumla
1 yılÖncelikle 5-10-15 farklı yere iş başvurusu yap, mülakatına gir ama işi kabul etme, zamanla korkunu yeneceksin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılMuğla’nın neresinde oturuyorsun ve öğrenci misin
11 Yorumla
Soran1 yılGöcek hayır öğrenci değilim
Aslında hepimiz birbirimizden farksız bir Allahın kuluyuz işte
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılArkadaşım git ve başvur, işe gir çalış. Ne var çekinecek çok abartıyorsun.
20 Yorumla Sosyallesmen lazım. Sonuçta iş yaptiginda birileriyle iletisimde olacaksin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGir dene mutlaka. Bende öyleydim girince açıliyorsun ve bilmiyorum öğretin demekten çekinme. Sen öğrenmeye açık ol. Ve ilk yil kimseyi umursama.
10 Yorumla
1 yılNeyden çekiniyosun deli🙂 bu zmaanda çalışmayan insan mı var
10 Yorumla
1 yılNiye korkuyirsun ki isteyen biri herişe rahatlıkla girer
10 YorumlaKimseden utanma çat çat tersle sana laf söyleyenlerinde korkut mobbing yapanların burnundan sende getir sende onları gidip gidip şikayet et ki seninle uğraşmayı bıraksınlar şikayet edemesinler daha fazla
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSeni çok iyi anlayabiliyorum ben de aynıydım işe girdikten bir süre sonra açıldım sosyallestim. Çekinmene hiç gerek yok inan kendine inan sadece
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılUtanma artık. Vazgeç hemen, ben utanarak kendimi hasta ettim. Buna gerek yok
10 YorumlaGeç aynanın karşısına ve de ki ben cesaretlyim ben başarabilirim ben istersem olur de çalışmak istemen bile aslında bir adımdır. İnsan istedikten sonra herşeyi yapabilir sen yeter ki kendine inan
10 Yorumla
1 yılKovulmaktan korkma bence daha çok üstüne git bende utangaç biriydim şimdi çekinmeden konusyom hata astım kendimi
20 Yorumla
1 yılDaha önce hiçbir yerde çalışmadıysanız ondandır Ben de kendi yerimde çalıştım hep başkalarının mekanında çalışmadım
10 Yorumla
1 yılhemen bir işe başlayarak. bunun alıştırması yok sahada aşarsın böyle şeyleri bence hemen çalışmaya başlaman gerek
10 YorumlaKendini zorlaman lazım işe gir ortaya at kendini böyle yapa yapa alışırsın inan hem yeni ortam yeni insanlar tanımış olursun
10 Yorumla
1 yılİnsanları çok ciddiye alıyorsun. İnsanları ciddiye almayı bırak.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTacize uğrama da aman kızım.. boş ver girme işe benim içime sinmedi biraz daha büyü
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende çok utangacım acaba kızlar hakkımda ne düşünüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAç kaldığınızda evi geçindirmek zorunda kaldığınızda utangaçlıkta kalmıyor, 13 yaşındayken bende de ilk başta böyle oldu
10 Yorumla
1 yılSosyal anksiyeten olabilir bi psikoloğa gidip oneri alman senin icin iyi olur ama benim önerim roman tarzı kitaplar oku gercekten insanı rahatlatıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNasıl bir iş hangi şehirdesin
11 Yorumla
Soran1 yılMuğla da yaşıyorum giyim mağzasına gireceğim
1 yılKorkunu izle sonrada onu dönüştür
20 Yorumla
1 yılBaşla zamanla geçer senin için de iyi olur
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 324 cevap paylaştı.
1 yılatlatırsın bende senin gibiydim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBnde utangacım ne yapacağımı bilmiyorum yaşlanınca ne olacak halim kara kara düşünüyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBir açildinmi pir açilirsin aşabilirsin ugrasirsan
10 Yorumla
1 yılZamanla aşarsin sen gir işe devamı gelir
10 Yorumla
1 yılNeden utaniuorsun kimseyi yemiyorlar çalışırken.
10 YorumlaSen başla. Başlayınca geçer
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılO da insan sonuçta, bırak utanmayı!
10 Yorumla
1 yılUtanırsan kimse sana para vermeyecek
21 Yorumla- 1 yıl
Sus
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılUtanirsan cocugunda olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSık sık işe giderek
17 Yorumla
Soran1 yılÇok mantıklı
Cevap sahibi1 yıl😂😂
Cevap sahibi1 yılBen de öyle yenmiştim ki ben korkmuyordum birazcık çekingenlik vardı o da 1 aya azaldı.
Soran1 yılBende sezon açılınca giricem bakalım yene bileceğimi düşünüyorum bende inşallah
Cevap sahibi1 yılNe sezonu
Soran1 yılYaz sezonu şu an almıyorlar kalabalık olmadığı için Mayıs ayında girip çalışıcam kışın devam etmemi isterler ise kışın da devam edicem
Cevap sahibi1 yılAnladım hayırlısı olsun hakkınızda
yenersin
10 Yorumla
1 yılGirişken ol
10 Yorumla- Devamını Gör (14)
Devamını Gör(59)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Utangaç biriyim, işe girmekten çekiniyorum. Korkumu nasıl yenerim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer