Üniversitedeki hocam bana bu çok ütopik ben bunu çalışmam dedi?

Yüksek lisans için konu belirledim konumda olivin üzerineydi olivin kayacı daha doğrusu minerali karbondioksit ile tepkimeye girerek ortamdan karbondioksiti azaltır dolayısıyla küresel ısınma yani sera etkisi daha çok karbondioksit üzerinden olduğu için eğer olivini arge ile ve araştırma ile geliştirebilirsek belki de küresel ısınmanın önüne geçebiliriz diye düşündüm hocam bana ben olivin üzerine çalışmam istersen başka bir hoca bulabilirsin ama benden alacaksan olivin değil başka bir şey üzerine çalışalım dedi şimdi olivin karbondioksitle tepkimeye girerek başka bir kayaca dönüşüyor ve dönüşürken de ısı ve kuvars açığa çıkarıyor bu ısıyı elektrik enerjisine dönüştürerek elektrik elde edebiliriz kuvars'ı da cam üretimi için kullanabiliriz yani çok çok verimli bir fikir bence Hollanda bununla ilgili çalışmalar yapmakta ama benim dediğim şekilde değil benimki daha komplike bir fikir siz de düşünüyorsunuz bunu tartışabiliriz
Üniversitedeki hocam bana bu çok ütopik ben bunu çalışmam dedi?
Cevapla