Sınıfta kaldığım için hoca benimle dalga geçti, ben çok salağım değil mi?

Okul başladığından beri deli gibi ders çalışıyorum. Bugün matematik hocası sen bu kadar ders çalışır mıydın dedi, çok utandım. Ben çok malım değil mi? Sınıfta kaldığım için çok utanıyorum ama bu yıl gerçekten düzenli çalışıyorum. Her şey için çok mu geç oluyor. Üniversite kazanma ihtimalim yok değil mi? Sınıfta kalmış insanlar üniversite kazanabilir mi? Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sınıfta kaldığım için hoca benimle dalga geçti, ben çok salağım değil mi?
Cevapla