İse gidiyorum orada çalış eve geliyorum evde çalış siz olsanız ne yapardınız?

İşte zaten canımı çıkarıyorlar eve geliyorum annem hep benden iş bekliyor. Digerleride zaten iş yapmaz kötü yapıyorlar ama bende yapmak istemiyorum. Bir gün evde oluyorum nerdeyse onda da dinlenemiyorum bile. haksız mıyım?

İse gidiyorum orada çalış eve geliyorum evde çalış siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla