Sorum özellikle 30 yaş ustu erkekler yazar mi bu konuşmada ne anlardınız?

[31/1 18:23] BEN: Yahya Bey, iyi akşamlar. Yarın müsait olursanız ofisinize uğramayı rica edebilir miyim? Sizler bana her zaman gelebileceğimi belirtmiş olsanız da, yine de rica etmek istedim.

[31/1 18:25] Yahya Bey: Merhaba iyi akşamlar

Tabiki gelebilirsin

[31/1 18:25] Yahya Bey: Yarın Sefa olacak ofiste

[31/1 18:25] Yahya Bey: 10-16 arası ofis açık

[31/1 18:26]BEN: Anlaşıldı. Görüşmek üzere, iyi akşamlar.

[31/1 18:27] Yahya Bey: Haftaya cumartesi ben olurum

[31/1 18:27] Yahya Bey: Bi cumartesi ben bi cumartesi Sefa olur ofiste

[31/1 18:40] BEN: Anladım Yahya bey. Çalışmaya başladığım için artık sadece cumartesileri gelebiliyorum, ama gerçekten çok özledim orayı. Haftaya cumartesi mutlaka uğrarım. Yarın da kısaca selam vermek için gelirim. Görüşmek üzere

[31/1 18:43] Yahya Bey: Tamamdır gürüşmek üzere

Sorum özellikle 30 yaş ustu erkekler yazar mi bu konuşmada ne anlardınız?
Cevapla