Farmakoloji notlarımı ve hocanın önemli dediği yerleri arkadaşıma vermedim suçlu ben oldum?

Kız derslere gelmedi dönem boyunca benden de hocanın önemli dediği yerler ve nereler çıkacak dedi bende atmadım. Suçlu ben oldum arkadaşlar arasında, ben evime gitmek ya da gezmek yerine derslere girmişim o gelmemiş derslere ama suçlu benim haksız mıyım arkadaşlarım beni suçluyor versen ne olacak diyorlar?

Farmakoloji notlarımı ve hocanın önemli dediği yerleri arkadaşıma vermedim suçlu ben oldum?
Cevapla