Kafede işe başladım daha ilk günden hatalar yapıp zarar yapmışım bırakmalı mıyım?

23 yaşımdayım. Daha önce hiç çalışmadım. Yeni açılan bir kafede part time işe girdim. 7 saat içinde büyüklü küçüklü Çeşitli hatalar yaptım. İşin garibi hiç yoğun olmadık taş çatlasın 20 kişi gelmiştir. Matematiğim zaten kötüydü birinden 75 lira alacağıma 55 almışım. İşveren kadın uyarmadı müşteri zaten 20 lira cepledim diye söylemedi ben aptalı da bi iş görüyorum diye seviniyordum. Sonra kadın bana yaklaştı siparişleri tuttuğum not defterine baktı biliyo musun 20 lira eksik almışsın dedi. Yaptığım hatayı açıklarken ona abla sen yaptığım hesap hatalarını not al maaşımdan da kes dedim. Öyle deyince ilk günün olur öyle şeyler falan dedi.

Kafeden çıktığımdan beri aldığım tüm siparişleri düşünüp hesaplamaya çalışıyorum başka yanlışım var mı diye oturdum ağlıyorum zaten kendimden nefret ediyorum üstüne bu saçmalıklar ekleniyor çok yoruldum artık
Kafede işe başladım daha ilk günden hatalar yapıp zarar yapmışım bırakmalı mıyım?
Cevapla