23 yaşımdayım. Daha önce hiç çalışmadım. Yeni açılan bir kafede part time işe girdim. 7 saat içinde büyüklü küçüklü Çeşitli hatalar yaptım. İşin garibi hiç yoğun olmadık taş çatlasın 20 kişi gelmiştir. Matematiğim zaten kötüydü birinden 75 lira alacağıma 55 almışım. İşveren kadın uyarmadı müşteri zaten 20 lira cepledim diye söylemedi ben aptalı da bi iş görüyorum diye seviniyordum. Sonra kadın bana yaklaştı siparişleri tuttuğum not defterine baktı biliyo musun 20 lira eksik almışsın dedi. Yaptığım hatayı açıklarken ona abla sen yaptığım hesap hatalarını not al maaşımdan da kes dedim. Öyle deyince ilk günün olur öyle şeyler falan dedi.
Kafeden çıktığımdan beri aldığım tüm siparişleri düşünüp hesaplamaya çalışıyorum başka yanlışım var mı diye oturdum ağlıyorum zaten kendimden nefret ediyorum üstüne bu saçmalıklar ekleniyor çok yoruldum artık
Kafeden çıktığımdan beri aldığım tüm siparişleri düşünüp hesaplamaya çalışıyorum başka yanlışım var mı diye oturdum ağlıyorum zaten kendimden nefret ediyorum üstüne bu saçmalıklar ekleniyor çok yoruldum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer