Sınavlarım çok kötü geçti karnemi nasıl eve götürüncem?

12 sınıfım bir sürü devamsızlık yaptım notlarım çok düşük kendimi çok kötü hissediyorum
Sınavlarım çok kötü geçti karnemi nasıl eve götürüncem?
Cevapla