Ziraat mühendisliginden mezun oldum şu anda kpss çalışıyorum ve bie klinikte doktor asistanlığı yapıyorum bakar mısınız soruya?

Kendi isimi yapamadığım icin üzgünüm maalesef. İstediğim gibi is bulamadım bi arkadaşım var ing öğretmenligi yapıyor sürekli de hava atıyor özelde çalışıyor her gördüğümde kıskanıyorum ve kendime üzülüyorum keske baska bir sey okusaydım diye ezik gibi hissediyorum kendimi sizce mesleğin kötü mü hemşirelik vs okumak istiyorum ama hastane ortamı cok zor diyorlar ne yapacağımı şaşırdım yardım eder misiniz

Ziraat mühendisliginden mezun oldum şu anda kpss çalışıyorum ve bie klinikte doktor asistanlığı yapıyorum bakar mısınız soruya?
Cevapla