Ziraat mühendisligi mezun oldum temmuzda atanana kadar bir doktor yanında asistan hasta kayıt işi buldum iyi mi sizce?

Kpss çalışıyorum normalde ama 2026 da gireceğim sınava. Kendi bölümümden özel sektörde is bulamadım hem çalışıp hem fers çalışayım parami biriktirip birikim yapayım diyorum. Evdr biraz psikolojim bozuldu çünkü. Bir doktorun yanında asistanlık hasta kaydı vs yapacağım. Ama abim karşı çıkıyor doktorlar yavsiyor o kızlar o. Oluyor falab diyr sacma sapan canımı sıktı boşuna mi okudun o bölümü kendi işini yapmayacaksın gidip kölelik yapacaksın vs diye ağlattı. Kendi mesleğimden su anda is bulamadım atanana kadar boyle temiz güvenilir bilindik bi yerde çalışayım dedim demediğini bırakmadı aşağıladi küçümsedi. Sizce ne yapmalıyım

Ziraat mühendisligi mezun oldum temmuzda atanana kadar bir doktor yanında asistan hasta kayıt işi buldum iyi mi sizce?
Cevapla