Tıp fakültesi kazananlar nasıl çalıştınız?

Tıp fakültesi kazanmak için lise boyunca mı çalıştınız hep başarılı mıydınız yoksa orta düzey bir öğrenci miydiniz? Başarısız olduğunuz zamanlar oldu mu insanlar kazanamazzsin diyerek moralinizi bozuyor muydu? Kaç saat calisirdiniz kısacası orayı kazanana kadar neler yaşadınız nasıl çalıştınız anlatirmisiniz?
Tıp fakültesi kazananlar nasıl çalıştınız?
Cevapla