Memur sayısının acilen azaltılması lazım boş beleş yerden para kazanıyorlar sizce de öyle değil mi?

Bazı yerler için memur alımı arttirilabilir. Misal sağlık iç güvenlik gibi yerler ancak onun dışındaki memurlar bence çok boş iş yapiyorlar. Nerdeyse kamuda bir yöneticiye 5 asistan vermişler bu ne kepazelik. Benim vergimle maaş alıyorlar bide.

Memur sayısının acilen azaltılması lazım boş beleş yerden para kazanıyorlar sizce de öyle değil mi?
Cevapla