Öğrencilerimle hediye çekilişi yaptığımız için müdürümden azar işittim. Müdürüm haklı mı?

çocuklar kendi aralarında çekiliş yapıp hediyeleşmek istemişler. benim de katılmamı çok rica ettiler. 100 liranın üzerine çıkmamalarını iyice tembihledim ve anlaştık, bunun üzerine çekilişimizi yaptık. geçen hafta birbirimize hediyelerimizi verdik. müdür bey bunu duyunca kudurmuş. beni odasına çağırıp yılbaşı kutlayan gavur insan muamelesi yaptı ve kesinlikle okulunda böyle bir şeyi kabul etmeyeceğini söyledi. sizce buna gerek var mıydı? günlerdir ben şimdi çocukları dinden mi çıkardım diye sorguluyorum
Güncellemeler
1 yıl
bugün bazı veliler de aradı 😃 beni cimere şikayet edeceklermiş
Öğrencilerimle hediye çekilişi yaptığımız için müdürümden azar işittim. Müdürüm haklı mı?
Cevapla