Sırf Kürt olduğumu için üniveristeyi Diyarbakırda okumayi düşünüyorum?

19 yaşımdayım, Netlerim çok yüksek her üniversite geliyor yani o derece, ama bu ırkım yüzünden maalesefki diyarbakirda okuyucam, ankarayi çok istiyordum Hacettepede gelebilir hatta ama sırf Kürt olduğum için ayrımcılık yaparlar diye Diyarbakır'da okumayı düşünüyorum, çünkü oranin çoğunluğu kurt zaten, öyle Kürt dili şivesi falanda bilmiyorum hatta kumralim yani ama sırf bu ırkım yüzünden kariyerimden olucam, hiç hoşnut degilim ırkimdan, türk mileltini ülkesini bu kadar çok severken Kürt olmam çok zoruma gidiyor, haksız mıyım siz olsaydınız ne yapardınız? Ama Ankara 'yı gercekten çok istiyordum

Sırf Kürt olduğumu için üniveristeyi Diyarbakırda okumayi düşünüyorum?
Cevapla