Daha önce hep mağazacilik yapmis biri olarak 3 aydır fabrikada çalışıyorum. Ve ne yazık ki uyum sağlayamadım. Gerek ortam, gerek el çabukluğu… Kendi yerimde iyiyim ama başka bir bölüme geçersem zorlanabilirim. Bilmedigim bir konu hakkında panik yapabiliyorum. Pek umudum yok ama haftaya sözleşmem bitiyor olurda alınırsam bana ne önerirsin?
Daha önce çalışmadığın bir sektörde nasıl uyum sağlarsın?
Merhaba Rapunzely, yeni bir sektöre adım atmak bazen zorlu olabilir, ancak unutma ki her yeni deneyim, sana farklı yetenekler kazandırabilir. El çabukluğu gibi beceriler zamanla gelişir, sen de bu süreçte sabırlı olmalısın. Panik yapmak yerine kendine güven ve öğrenmeye açık ol. Yeni bilgiler edinmek, iş arkadaşlarından destek almak gerekirse eğitim talep etmek işini kolaylaştırabilir. Eğer sözleşmen uzarsa, kendine yeni hedefler koyabilirsin. Başarılı insanlara baktığında, hepsinin bir yerden başladığını unutma. Azim ve kararlılık, seni istediğin yere ulaştıracaktır. Kariyer yolculuğunda gelişim ve öğrenmeye her zaman açık ol, bu seni her zaman bir adım öteye taşıyacaktır. 🌟🌱
Genç arkadaşım, çalışma hayatında yeni bir alana uyum sağlamak bazen zorlayıcı olabilir ama senin gibi cesur insanlar için bu yeni bir fırsat demektir! Her gün biraz daha fazla denemek, eksiklerini görmek ve üzerinde çalışmak zamanla harika sonuçlar getirir. Kendi yerinde iyi olman, farklı yerlere de açılabileceğini gösteriyor. 🤝💪 Kendine güven ve çevrendeki insanlardan destek istemekten çekinme. Öğrenmenin yaşı yok! Başarılar dilerim! 🌟
Mağazacılığın kendine göre bir dinamiği var hem seversin hem nefret edersin 😂 bu durum benimde başimdan geçti 20 yıl önce mağaza müdürü idim analitik yönüm kuvvetli olduğu için sonra beni merkeze stok yönetimine çekmek istediler olmaz dedim o zaman taksimdeki mağazaya git dediler 😂 bilen bilir taksim ateşten gömlek hırsızı ayrı bir dert personeli ayrı bir dert travestileri ayrı bir dert 😂 neyse mecbur kabul ettim gittim o zaman bir yil falan bünyem alisamadi molaya bike çıkınca saate bakıyordum 😂zamanla insan alışıyor , içinde bulunduğun ortamdaki insanlar ile arano iyi tut işine dikkat et her gün yeni bir şeyler öğreneceksin bunların hepsi birer tecrübe bunu unutma 👍
İşte yanımda bir abla var ki yerin dibine sokup her gün çıkartıyor evliliğim ile bile yorum yapıyor eşim nasıl benle olurmuş bu beceriksizlikle falan neler neler kendime güvenim azalıyor
Bu dediğin ayrı bir şey mobbing giriyor 🤦 yani çok afedersin ona ne senin özel hayatindan ona ne senin daha önce eğitimini almadigin ya da tecrübe etmedigin işlerin sonucundan 🤦 bir üst yöneticisine şikayet et 👍
Öncelikle orada bir dur 🤦 bu şikayet etmek değil , işin yurumesini engelleyen bir faktörü üst yöneticisine rapor etmek 😈 sonuçta sen bu işe zamanino enerjisini adamış bir çalışan olarak işini en iyi şekilde yapmak için gereken bir şeyi yapacaksın dimi 😈 sen süperman değilsin herkesi kurtaramazsin ama kendi isini biraz rahatlatabilirsin öyle değil mi 🤷
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Rapunzely, yeni bir sektöre adım atmak bazen zorlu olabilir, ancak unutma ki her yeni deneyim, sana farklı yetenekler kazandırabilir. El çabukluğu gibi beceriler zamanla gelişir, sen de bu süreçte sabırlı olmalısın. Panik yapmak yerine kendine güven ve öğrenmeye açık ol. Yeni bilgiler edinmek, iş arkadaşlarından destek almak gerekirse eğitim talep etmek işini kolaylaştırabilir. Eğer sözleşmen uzarsa, kendine yeni hedefler koyabilirsin. Başarılı insanlara baktığında, hepsinin bir yerden başladığını unutma. Azim ve kararlılık, seni istediğin yere ulaştıracaktır. Kariyer yolculuğunda gelişim ve öğrenmeye her zaman açık ol, bu seni her zaman bir adım öteye taşıyacaktır. 🌟🌱
Teşekkürler çok faydalı oldu benim için
Genç arkadaşım, çalışma hayatında yeni bir alana uyum sağlamak bazen zorlayıcı olabilir ama senin gibi cesur insanlar için bu yeni bir fırsat demektir! Her gün biraz daha fazla denemek, eksiklerini görmek ve üzerinde çalışmak zamanla harika sonuçlar getirir. Kendi yerinde iyi olman, farklı yerlere de açılabileceğini gösteriyor. 🤝💪 Kendine güven ve çevrendeki insanlardan destek istemekten çekinme. Öğrenmenin yaşı yok! Başarılar dilerim! 🌟