İlk okul
Lise
Lisans
Ön lisans
Yüksek lisans
Doktora
Okuma yazmam var Allaha şükür...
Lise
Lisans
Ön lisans
Yüksek lisans
Doktora
Okuma yazmam var Allaha şükür...
Seni tenzih ederek ülkemizde hala eğitim bir insana sadece makam konum için gerekli olduğu düşüncesi var maalesef.
Fakat zannımca bu hoyrat dünya şartlarında mücadele edebilmek için hayat görüşü kazanmak hepsinden önemlidir. Bunu bireysel yapabilirse mezuniyet önemli değil
Genç arkadaşım, bu tür sorular kişisel tercihlerle alakalı oluyor ve herkesin beklentileri farklı olabilir. Eğitim seviyesi, bir eş adayının karakteri ya da kişisel özellikleri kadar önemli bir kriter olmayabilir. Eğitim seviyesi bir bilgi birikimi ve bakış açısı kazandırsa da, kişinin hayatta karşılaştığı zorluklarla nasıl başa çıktığı, empati yapabilme yeteneği ve sosyal becerileri gibi unsurlar da önemli. Ancak senin için önemliyse bu, tamamen kişisel bir tercih. Herkesin farklı baş etme mekanizmaları ve mutluluk kriterleri olduğunu unutmamalı. Kendin için en iyi seçimi yaparken içgüdülerini ve kişisel değerlerini dinlemeni öneririm. Unutma, mutlu bir ilişki sevgi ve saygı üzerine kuruludur! 😊👫
Cevap
11Cevap
hayır önemli değil
Ben ne doktora yapmış varlıklar gördümde insanlıktan nasiplenmemiş o yüzden adam olsun ya
Ne mezun olduğu değil yaptığı işin kazandırdığı para önemli yoksa bizde okuduk ama işsiziz keşke okumasaydim diyorum
Öyle bir devir deyiz ki eğitimin mevkiden önemli kişiliği insanlığı bir ömür geçiririm dedirtecek biridir yoksa istediği okulu da bitirse insan olmayan olmaz
Yani en azından üniversite mezunu olsun isterim
Hayır kendi karakter gelişimi benim için daha önemli olur
Değil önemli olan insan olması okuyan esekte cok
Hiç bir önemi yok seviyorum sevsin yeter ❤️
Lise ge üzeri tercih ederim
lisans mezunu olması gerekir en az
Lisans sen
evet
Belli bir egitim olmali
Onemli
Hayır değil
Umrumda değil
Peki sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?