Yüksek lisansa başvuracağım ama aynı zamanda kadrolu öğretmenim. İkisini bir arada yürütmek zor mu?

Acayip stresli bir yapım var yüksek lisans hakkında hiçbir şey bilmiyorum tez nasıl yazılıyor vesaire. Daha ona çok var gerçi. Kadrolu olarak bir okulda 2. dönem başlayacağım nasipse. Aynı zamanlarda YL de kazanırsam idare yardım eder mi hiç bilmiyorum. Şu an çalıştığım okul çok iyi benim için. Ama olay sadece o da değil dersler ödevler kendi öğrencilerime ysprılın sınavlar, girdiğim dersler vs. ayak uyduranlar miyim bilmiyorum.

Güncellemeler
1 yıl
uydurabilir miyim*
Yüksek lisansa başvuracağım ama aynı zamanda kadrolu öğretmenim. İkisini bir arada yürütmek zor mu?
Cevapla