Öğretmen olarak atandım. Yüksek lisansı kazanırsam hem yüksek lisansı hem okulu nasıl idare ederim?

Var mı bu konuda tecrübe sahibi olan?

Öğretmen olarak atandım. Yüksek lisansı kazanırsam hem yüksek lisansı hem okulu nasıl idare ederim?
Cevapla