Aile evinde universite okuyorum ve ailemle geçinemiyorum ne yapmam lazım?

gerçekten bu durum cok canımı sıkmaya başladı. Aile evinde ve küçük şehirde üniversite okuyorum. her zaman hayalim bi universite ortamı gormekti ama tercih zamani puanım dusuk oldugu icin cok bi yer yoktu. babamda 2 3 vaatte bulundu ve ben ona kandım. şu an çok pişmanım çünkü sürekli evde bir gerginlik var. Annem her gun benimle kavga eder ama her gun sektirmeden. Ben şu an hazırlık okuduğum için her gün dersim oluyor ve ayrıyeten üniversitede kismi zamanlı çalışıyorum yani haftaici bos oldugum saatlerde. Hicbir sekilde aktivitem yok aksam disari cikmama izin vermiyorlar haftaici. haftasonuna gelirsek, 2 haftada bir çıkabilirim. Universite hayatı yaşayamıyorum, krndimi büyük yani üniversiteli hissedemiyorum. Yurtta kalan arkadaşlarım bu küçük şehirde benim gitmediğim yerlere bile gittiler. Bana bir yer sordukları zaman bilmiyorum demeye utanıyorum çünkü burası küçük bir şehir ve çok bir yeri yok. cevaplayamiyorum çünkü dedikleri yeri görmemiş oluyorum. Disari cikmam sorun haline getiriyorlar. Ve bu surekli evde sorun oluyor 3 kardeşiz ve ben ortancayım tek kızım. anneme sürekli yardımcı oluyorum temizlik bulaşık çamaşır vs. Ama adla ona yaranamıyorum. her gun bana bir sey der her gun o yedigim yemegi zehir eder "zıkkımın kökünü ye" der ve evden cikana kadar ac gezerim. Her kavga etmemizde de ''evde bir iş yaptığın yok dışarda sürtme olsa koşa koşa gidersin'' diyor ve ben gerçekten tahammul edemiyorum artik. Evden sürekli aç çıktığım için yemek yemem lazım gün içinde ve bu 150 200 lira tutuyor. Annem buna da laf ediyor günde 150 lira harcanır mı bilmem ne. ama kendine gelirsek bir koca dolap dolusu fincan bardak vs süs eşyası var. Ama gözü benim yemek yediğim 200 lirada. Her gün aksatmadan kavga ediyoruz ve artik benim bardağım doldu taştı. Babamda annemi savunuyor ve surekli beni susturmaya çalışıyor.''Sorun ben miyim baba?'' dediğimde bile beni susturmaya çalışıyor. Abimde annem tarafında. Yani herkes onun tarafında olduğu için düşünüyorum sorun ben miyim diye. Bana saymadığı küfür, beddua ve hakaret kalmamistir. 1 hafta boyunca ne yaptigi yemegi yedim ne kıyafetimi elletirdim. Elalemin yanında melek olurken bana deccal oluyor. Kin tutabilen birisi değilimdir ama artik öz annemden nefret etmeye başlıyorum. Sizce sorun ben miyim?

Aile evinde universite okuyorum ve ailemle geçinemiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla