Insanlar neden özel şeylerini ofiste konuşuyorlar?

Bazı insanlar bazı insanlara terapist muamelesi yapıyor gibi geliyor. Zaten yeterince iş stresi yokmuş gibi o insanlar da diğer insanların derdini nasıl taşıyabiliyorlar? Eğer karşılıklı bir dert paylaşımı varsa olabilir ama ben özelimi çok fazla açamıyorum herkese. Bazen herkes çok yakın ve sürekli özel şeylerini konuşuyorlar ve ben dışarıda kalmış gibi hissediyorum 🤦

Insanlar neden özel şeylerini ofiste konuşuyorlar?
Cevapla