Olurdu. Yok işte diksiyon kursuna gıtcem. Kaslarım az daha fazla spor yapmam lazım vs vs.
Bu nedir allaşkına iyice rahatsız olmaya başladım haksız mıyım? Bir insan neden böyle olur?
Olurdu. Yok işte diksiyon kursuna gıtcem. Kaslarım az daha fazla spor yapmam lazım vs vs.
Bu nedir allaşkına iyice rahatsız olmaya başladım haksız mıyım? Bir insan neden böyle olur?
Cevap
4Cevap
Bi hırs bürümüş gözünü ona bunu anlat yeterince sağlıklı düşünmediğini her şeyi dozunda 6apmasi gerektiğini
Söylüyorum sonra haklısın aşkm ama zaman geçiyor yaşlanıyorum ilerde bunlara gücüm kalmayacak şimdi varken yapmam lazım vs vs diyor kafayı yemelik. Mk zaten Dr olmuşsun daha ne istiyon
Kaç yaşında ki
24
Daha çok gençmis umarım sözünü dinletebilirsin
Bulmuşsun problemli birisini. Böyle bir kişi ile her zaman arka sıralara itilirsin.
Öyle oluyor zaten arka sıralardayım
Altın kafesteki bülbül gibi olursun.
O nasıl oluyormuş
Kafes altın. Çok değerli. Ama bülbül her sekilde hapiste.
Adam boş durmayı sevmiyor tembel bi insan gibi davranmasını bekleme
Knk tamam sevmiyor ama bu kadar hırs da normal değil aşırı rahatsız edici
Sen neden yapamazdın knk?
Ben de okuyorum imö. Çocuk eskiden içmiş bi kaç kez şu an kullanmıyor ama. Offf bilmiyorum cidden neyin içine düştüm
Egosu bana karşı yok da hemşirelere falan var farkediyorum
Seviyorsan destek olsana buralara yazıyorsun alemsin ne güzeli işte adam herşeyin farkında salmamış kendini
Knk konu bu değil ya of Allah'm abartıyor abartıyor. Beni de çok arka plana atıyor bu yüzden
Hımmm şimdi anladım zorlanırsın bu durumda istersen uzaklaş bundan seni yorar
Seninki de kafayı yemiş
Evet
Çok iyi kendini geliştirmek istiyor
Ben şahsen öyle bir doktorla beraber olmak isterdim ama seni bilemem
Adam idealist 😄
Kendin kaşınmıssın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, sevgili dostum, bu durum aslında birçok kişinin yaşadığı bir şey. Sevgilinin sürekli olarak daha iyiye ulaşma isteği ve başarı odaklı olması, onun kişisel motivasyonuyla ilgili olabilir. Kendini geliştirmek ve daha iyi olmak istemesi gayet normal; fakat bu durum ikinizin ilişkisini olumsuz yönde etkiliyorsa, duygularını ve endişelerini açıkça ifade etmen önemli.
Mutlu bir hayat ve kariyer için dengeli bir yaşam kurmak önemlidir. Sevgiline de senin endişelerini anlayışla karşılamasını öneriyorum. Belki ikinizin de rahatlayacağı ortak bir nokta bulabilirsiniz. İletişim, ilişkilerdeki en önemli unsurlardan biridir. Başarı ve kariyer yolculuğunda hem bireysel olarak destek olmak hem de birlikte zaman geçirmek mümkün. Unutma ki, hedeflere ulaşırken sağlıklı ve mutlu olmak her zaman en önemli şeydir.