1 yılHiç bir çocuk okumaktan mahrum edilmemeli mesleğim de çocukların iç dünyalarına inmeyi onların gözünden etrafa bakmayı öğrendim çocukla çocuk olmayı onların her anlamda gelişimlerini desteklemek benim için büyük güzel bir görevdir.
18 Yorumla- 1 yıl
Meslektaş mıyız
- 1 yıl
Çocuk gelişimi benim ki hocam
- 1 yıl
Ben de Türk dili ve Edebiyatı öğretmeniyim memnun oldum.:)
- 1 yıl
Ne güzel çok severim Türk dili edebiyatı bölümünü bende memnun oldum hocam 🥰
- 1 yıl
Edebiyat 📚 çok zevkli iş Aynı zamanda Ben de çocukları canlıları çok severim eklemek istedim❤🎈
- 1 yıl
Canımsınız ❤️
- 1 yıl
Siz de benim canımsınız ♥
- 1 yıl
🥰🥰
En İyi Cevaplar
1 yılEğitimci olmak güzel gerçekten.. faydalı olmak hissi, birilerinin hayatlarına dokunmak, geleceğe doğru şekilde yönelmesi için birşeyler öğretmek.. akıllarda güzel kalmak
15 Yorumla- 1 yıl
Evet siz de mi öğretmensiniz🙂🌺
- 1 yıl
Evet🌸 Üniversitede çalışıyorum
- 1 yıl
Çok güzel öğretim üyesi misiniz 🙌🌺
- 1 yıl
Ben Türkiye’de yaşamıyorum sistem farklı yani o yüzden soruya net cevap veremiyorum.. EiG bildirimini görünce soruyu farkettim bu arada gec oldu biraz🙏🏻Teşekkürler🌸
- 1 yıl
Rica ediyorum canım lafı olmaz olur şeyler 🌺💓🎗
1 yılDaha o levela geçemedim.🥲
Öğrenciyim...
110 Yorumla- 1 yıl
Geçeceksin inşallah ♥🥳
- 1 yıl
İnşallah.🥰❤🌸💐
- 1 yıl
İnanıyorum 💪🌺⭐
- 1 yıl
Bana inandığın için teşekkür ederim.🙏🥰❤🌸💐
- 1 yıl
Herkes inancı hak eder duygucum en çokta çaba gösterenler ✌💓🌺🌟
- 1 yıl
🥰😊🙏❤💐🌸✨
- 1 yıl
🌺🌺🌺🌺🌺♥♥♥
- 1 yıl
🫣🫣🫣🫣🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤
- 1 yıl
Tüm kalpler feda 💓💓💓💓💓💓💓✌
- 1 yıl
🥰🥰🥰🥰🫶🫶🫶🫶
Eic için teşekkür ederim.☺🙏🌸💐✨
İnşaat sektöründeyim okuduğum bölümden kendimi geliştirip bir halt olamayınca babamın yanında takılıyorum meslek bana bir şeyler kattı diyebilirim :)
12 Yorumla- 1 yıl
Nasip.. ✨
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, meslek seçimi insan hayatında oldukça önemli bir yer tutar. Senin öğretmen olma yolundaki adımların gerçekten ilham verici. 🌟 Mesleğin, insanlara rehberlik yapma ve onların hayatlarına dokunma şansını tanır. Hem öğrenme sürecinde kendini geliştirir, hem de öğrencilerinin hayatlarına katkıda bulunursun. Bu, hayatına anlam katan ve her gün yeni bir şeyler öğrenmeni sağlayan bir yolculuktur. 🚀
Öğretmenlik sana empati, sabır ve iletişim gibi değerleri kazandırırken, aynı zamanda geleceğin mimarları olan gençlerin ruhuna dokunma imkanı verir. Kariyer yolunda ilerlerken her anı değerlendir ve sürekli öğrenmeye açık ol. 📚 Unutma, bilgiyi paylaşarak çoğaltabilirsiniz!13 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle profesör bilgin paylaştıkça çoğalıyorum mesela ben ✌😌
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılGenç arkadaşım, paylaştıkça çoğalmak harika bir motto! ✨ Sevgi ve bilgi paylaşımı, hayatı daha güzel kılıyor. Senin bu yaklaşımın, hem kendine hem de çevrendekilere ilham veriyor. 🌈 Devam et, ilerle ve ışığını yay! 🚀
- 1 yıl
Işığımız hiç sönmesin! 🌟
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılmesleğim yok maalesef
11 Yorumla- 1 yıl
Hsyırlısı diyelim 🙌⭐
1 yılMühendisim ve güzel kattığı değerler saygınlık ve özgüven vs vs diye gidiyor ama ülkemizde pek değeri bilinmiyor herkes yurtışdına gidiyor ekonomiden dolayı
28 Yorumla- 1 yıl
Merhabalar Tuğberk Türkiye'de işciye değer verilmediği için beyin göçleri yaşanıyor. Çünkü kişi bazen kendi devletini kendi yaratmak istiyor. Hakkın olan hakkın sana verilmesini bekleyemezsin, Çünkü o hak, sana ait zaten. ✌
- 1 yıl
Yani öyle diyebiliriz kısmen doğru
- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
Öyle
- 1 yıl
Bu arada mühendislik güzel bir bölüm ne mühendisliği?
- 1 yıl
Makine 😉
- 1 yıl
Kardeşim de öyle 🥳
- 1 yıl
Ne güzel
Barmenlik yapıyorum ve bir çok şey kattığını düşünüyorum. İnsanların tanımak ve alkol içtiklerin de ki ile içmedikleri arasın da ki farklı net olarak görüyorum
111 Yorumla- 1 yıl
Evet bu da tecrübe katıyordur size ister istemez.
- 1 yıl
İnsan sarrafı olmayı öğretti çünkü.
- 1 yıl
Güzel faydasını görmüş olmanız. ⭐
- 1 yıl
Tabi ki bazen yüzde 90 ihtimalde bile yüzde 10'luk iyi bir kitle bulunur.
- 1 yıl
Hayırlısı sizin için
- 1 yıl
Ricalar efendim
1 yılÖğretmen olmak ayrıcalıktır.. öğretmen olmak isterken yoluma çıkan engel ve değişimler sonucu muhasebeci olmak bana pek bir şey katmadı doğrusu..
24 Yorumla- 1 yıl
Merhaba malefiz takip aldım seni:) mücadeleci insanları severim ⭐ bazen sen plan yaparken hayatın sana çizdiği bir yol vardır bu da onlardan biri 🦋
- 1 yıl
Evet öyle gerçekten kul kurarken kader gülermiş..
- 1 yıl
Ben de çok yaşadım bunu çok iyi anlıyorum seni. 🦋
- 1 yıl
Olsun hayat yaşamayı bilirsek güzel olduğu yerden devam ederiz bizde:)
Normalde mühendisim ama satış işi ile uğrasıyorum özel bir şirkette satış müdürüyüm... Tabi ki yılların getirdiği bir değer ve katkı var
23 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
Ricalar efendim
1 yılMerhabalar hanımefendi
Doktorum, mesleğimin bana kattığı en güzel değer, insanları mutlu etmek , sağlığına kavuşturmak bunun coşkusuyla yaşamak14 Yorumla- 1 yıl
Güzel bir his olsa gerek 🎗
- 1 yıl
Evet hanımefendi gerçekten mükemmel bir his
- 1 yıl
Ben de kendi mesleğimi seviyorum. 🎗
- 1 yıl
Mesleğiniz nedir efendim
1 yılReklamcılık - Proje Yöneticisi sevdiğim iş insan ilişkileri vs seviyorum. Bana kendime karşı yaşadığım zorlukları aşmayı öğretti.
14 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel tebrik ederim 🙌derbide de gs alır inş. Ben de gs li olarak kayıtsız kalamadım hklşşş
- 1 yıl
Teşekkürler nazik cevap için. İnşallah biz alırız. İntikamımızı almamız lazım. O zaman helal sana renkdaşım 😉😀😉
- 1 yıl
Biz alacağız zaten derbiyi ötesi yok ❤💛🥳
- 1 yıl
Aynen öyle
Kamuda memurum aynı zamanda Akademisyen adayıyım ☺️
13 Yorumla- 1 yıl
Ne memuru
- 1 yıl
Güzel başarılar diliyorum. ✨🎗
Darısı öğretmen olup, eğitici olamayanların başına diyelim
11 Yorumla- 1 yıl
Amin 🙏😇
Galericiyim. Değer olarak bir şey kattığını söyleyemem.
12 Yorumla- 1 yıl
Yorucu kolaylıklar diliyorum. 🙌
1 yılKamyon üzeri vinç kullanıyorum bir kattı değer yüksek maaş 🤣😂
12 Yorumla- 1 yıl
Güzel güzel jkllşll
- 1 yıl
😅🤣
1 yılmeslegimi bende bilmiyorum bi isletme okuduk öyle iste 😀
13 Yorumla- 1 yıl
Ablamın yaşadığı durum bölüm aynı 😀
- 1 yıl
bütün iibf liler ayni durumda da olabiliriz 😀
- 1 yıl
Evet ünlüler bile bu bölümden sonra oyuncu olmayı seçmiş 😀
Eğitim & Kariyer konusunda 301 cevap paylaştı. Ben Hukukçuyum bana değer katmak yerine mevcut değerlerimi de aldı benden
11 Yorumla- 1 yıl
Hukuk sistemi hayatı sorgulatıyor..
Eğitim & Kariyer konusunda 925 cevap paylaştı. Yöneticiyim; mesleğim bana bir şeyler katmadı, ben mesleğime bir şeyler kattım.
13 Yorumla- 1 yıl
Ne mesela?
- 1 yıl
Ben de grup liderliği yapıyordum. Çok zevkli. ⭐🥳
1 yılTacir.
İnsanlar konusunda oldukça faydalı oldu.
11 Yorumla- 1 yıl
Çok iyi
1 yılÖğretmenligi tercih etmedim açıkçası ileride belki yine düşünürüm mülakata girmedim :)
16 Yorumla- 1 yıl
Hayırlısı ataması iyi bölümlerden yana tercih edilebilinir.
- 1 yıl
Ben atanırdım ya ama tabii anlık şartlarda uygun değildi
- 1 yıl
Edebiyatta çok zor. 🙌
- 1 yıl
Aaa edebiyatçı mısın? Edebiyatçılarla hep iyi anlaşırım. Ama atama işleri çok zor galiba
- 1 yıl
bizlerle herkes anlaşır, anlaşamayan genelikle problemli insanlar. ✌
- 1 yıl
Ahahah bu ne özgüven ya 😄
Eğitim & Kariyer konusunda 896 cevap paylaştı. Henüz sertifikasını almış bulunmaktayım, bekliyorum.
16 Yorumla- 1 yıl
İnşallah tamamına erdirirsin. 🙏
- 1 yıl
İnşallah, çok sağol saygıdeğer @Bihteeerrr 🙏🙏
- 1 yıl
Lafı olmaz @Semih6934 her zaman. 👼⭐
- 1 yıl
Sen Cansın asıl. 🤍
1 yılBilgisayar muhendisiyim ayni zamanda profesyonel binicilikle ugrasiyorum
13 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel canım 🥳
- 1 yıl
Tesekkur ederim Öğretmenim ❤️🙏🏻
- 1 yıl
Rica ediyorum canım benim ♥🙂
1 yılBenim gözümde mesleğim değersizleşti mutsuzum bu yüzden :/
11 Yorumla- 1 yıl
Hangi meslek
1 yılÖğretmen adayı bir öğrenciyim. Aynı zamanda aile lokantamizda yardımcı şefim
112 Yorumla- 1 yıl
Aaa şeflik çok güzel ben de o alanda çalıştım bir dönem tatilde zevkli bir iş. 🥳
- 1 yıl
Ben pek sevmiyorum kuzum ya😄 o kadar çok sarma sardım ki bir gün evlenirsem hiç sarma yapmıcam dedim😄
- 1 yıl
Hahah bana lahana sarması sarar mısın en sevdiğim sarma 🥳
- 1 yıl
Oyyy sen yeter ki iste✨️❤️
- 1 yıl
♥Çikolata lahana sarması kahveye karşı zaafım var 😀
- 1 yıl
Bu saydığın üçlüyü ben de seviyorum ❤️
- 1 yıl
En çok hangisi bakayım aynı mı 👀🔎
- 1 yıl
Imm en çok bitter çikolata ve kahve sonra lahana sarması
- 1 yıl
Aynıymış🥳 O halde gelsin bizler için bitter şarkısı ♥✌
https://youtu.be/TES4wyplp_I?si=iXFSDkMBsRFx-9XM - 1 yıl
Oooo 😍 bizim ortak yönümüz çok. Konuşsak daha çok ortak şeyler çıkar net😀 şarkı için teşekkür ederim ✨️❤️😘
- 1 yıl
Evet fark ettim 💓 her zaman şekerim. 🌺
- 1 yıl
Öpüyorum kocaman ❤️💋😘
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılticaret yapıyorum
insanları tanımaktan tutun da , kırmızı çizgilere kadar öğretiyor hayat11 Yorumla- 1 yıl
İnsan sarrafı olmayı öğretiyor çünkü. İnsanlarla iç içe olunan meslekler. 👌
1 yılVinç operatörüyüm. Bana kattığı en büyük şey sinir 😂
15 Yorumla- 1 yıl
@madagaskaraslani bunu sende hissediyordum doğru tahmin 😀
- 1 yıl
Maşallah doğru 😂
- 1 yıl
Kedişin olmasa ne yapcaksın acaba 😀
- 1 yıl
Muhtemelen dövüşçü olurdum kafeslerde ölür giderdim 😂
- 1 yıl
Ahahah kediler rahatlatıyor psikolojik manada. Dövüşçü olmayı ben de isterdim sapıklara karşı ultra koruma 😂
Satış ve pazarlama 😂 güzel çevre ve konuşkanlık kazanıyorsun 😂
19 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
Ben bir şey yapmadım sen doğuştan esprili pozitif bir insansın 👌
- 1 yıl
Lafı olmaz, ben teşekkür ederim. Çok zor bir günümde yoruma attığın şarkılarla modum değişmişti. Beni üzgün anımda neşelendiren insanları severim. 🥳
- 1 yıl
✌ 🎈
- 1 yıl
👼
1 yılTeknik çizim yapıyorum. Vizyonsuz zengınlere. 😃
12 Yorumla- 1 yıl
Hahah o da güzel ben de resimde iyiyim 🎨
- 1 yıl
😃
Tarım teknolojileri ve mühendisliği gezme fırsatım oluyo işim sayesinde
14 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel mühendislik doğayla iç içe olmak bu sebeple kardeşimi mühendis yapmışlığım var:)
- 1 yıl
Gayet iyi gıpta ettim doğrusu 😌
1 yılŞirket Müdürüyüm. Kendimden büyük insanlara bile babalık yapmayı öğrendim.
120 Yorumla- 1 yıl
Yönetme hissi şu olsa gerek arkadaşlarıma öğretmenlik yaptığım da oldu benim anlıyorum:)
- 1 yıl
250 300 personelim var. Benden önceki genel müdür benden 20 yaş büyüktü bıkmışlar ben geldikten sonra hepsi rahat nefes aldı ve saygıyla yaklaşıyorlar. Rahatlari yerinde benim için önemli olan bu
- 1 yıl
Ekip çalışması gerçekten muhteşem olay, gençlere yer açmak iş koşullarını refaha erdirmek gibisi yok.
- 1 yıl
Gençlerden keşke verim alsak
- 1 yıl
İnşallah alınır yaşamın başında oldukları için zamanla tutunurlar.
- 1 yıl
alıyoruz da cıvıyorlar
- 1 yıl
Şu konu çok önemli yaw he iş yaşamında iletişimde denge. Bazen sözsüz uyarı teknikleri dahi işe yarar. Ben bunu çok kullandım.
- 1 yıl
yaramıyor sözlü sözsüz disipline her türlü yöntem maalesef sanki iş yerini oyun parkı gibi görüyorlar
- 1 yıl
Adını yazarken yaw çıkmış otomatikte pardon fklşşş
- 1 yıl
adımı nasıl yazdın ki sdlşgkşlsdg
- 1 yıl
@ bırakmadan yazdım Hmşşşş
- 1 yıl
ismimi biliyor musun sen lşdsgklşsd
- 1 yıl
Nickini yazdım fklşşş adını bilmiyorum tabi:d
- 1 yıl
bir an etrafımda kameralara bir göz gezdirdim senin yüzünden şldksgşlsd
- 1 yıl
Hacker olduğumu düşünmüş olabilirsin hacker de olabilirim 😀
- 1 yıl
Yok o zor ya anda priv telefonun ön kamerasını görürsün onda da sürekli sigaralı poz yakalarsin dhdhdhd
- 1 yıl
Yakalamama gerek yok pp n bile sigara 🚬 kokuyor şu an Hmşşşş
- 1 yıl
Ve odunsu parfüm
- 1 yıl
😀
- 1 yıl
öyle ama sdşlgksd
1 yılMerhaba,
Mesleğim motorlu kuryelik, motorsiklet tamiri, tamir musluk şifon elektrik elektronik bir çok şey! 😅
Meslek bana bir şey katamaz! 😅10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl. Öğretmenliği hobi olarak yapıyorum ama dediğin nokta doğru ve öğretmenlik besleyici bir meslek
13 Yorumla- 1 yıl
İnsanlığa değerler katmak değerler almak.🙌
Cevap sahibi1 yılöğrenmek öğrencilerden öğrenmek
- 1 yıl
Bir hayata ışık olmak , o ışıkla büyümek 🪔
Jeoloji mühendisliği. Kamuda kontrol mühendisliği yapıyorum. Bina yapılmadan önce zeminin deprem, heyelan vs gibi durumlarda nasol davranacağını belirliyoruz, binanın ona göre yapılması konusunda yönetmeliği uyguluyoruz.
Jeolojinin güzel yanı sadece ayağınızı bastığın yerin altının komple bizim alanımıza dahil olması değil, eğer uzmanlaşmak istenirse, diğer gezegenlerin yapısı da bizim alanımıza dahil.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılDr um. Ama mesleğimi yapmıyoeum saçma sapan insanlarla yüzgöz olmamak için.
12 Yorumla- 1 yıl
Hayırlısı
Cevap sahibi1 yılAmin hocam, hepimiz için 😊
Gizli Üye(45 üstü)1 yılProfesörüm herkesle konuşabilecek konu bulabilmek en büyük katkısı oldu sjsj
14 Yorumla
Cevap sahibi1 yılOjelerin güzel olmuş 😃
- 1 yıl
Senin tavsiyene uyup kahvengi oje sürdüm thank you 😀
Cevap sahibi1 yılSanki pembe demiştim diye hatırlıyorum :)
- 1 yıl
Onu sonra dediydin😀
1 yılHemşireyim bana çok şey kattı aslında mesleğimi çok seviyorum
20 Yorumla
1 yılHukuk okuyorum savcı olunca göreceğiz hangi değerleri kattığını :D
11 Yorumla- 1 yıl
İnşallah hayırlısı olsun
Bankacıyım. İnsanları hayatı ve tek başına mücadeleyi öğretti
112 Yorumla- 1 yıl
Çok zorlu iş bankacılık tek elden yürütmek anlayabiliyorum.
- 1 yıl
Erzurum Kars bölümü mü?
- 1 yıl
Güneydoğu şu an yakın zamanda Akdeniz e geçiş var. 🥳
- 1 yıl
Değilim ama yüz olarak benzetenler çok. birtakım işsel mevzular ✌
1 yılMesleğim bana çok şey öğretti farklı insanlar farklı hayatlar ve güzel kazançlar. Gayet memnunum.
16 Yorumla- 1 yıl
En sevdiğim mesleklerden biri. Öğretmen olmamış olsam psk danışman olurdum veya iyi bir senarist.
- 1 yıl
Alaninizda uzman olunca daha daha çok keyif alarak yapiyorsunuz
- 1 yıl
Yaşınız çok değilse hala okuyabilirsiniz
- 1 yıl
Bayadır düşünüyorum ancak okuması biraz güç geliyor yoksa sınav konusunda baya test ettim kendimi tyt de.
- 1 yıl
Size mesaj atamiyorum siz atabilir misiniz
- 1 yıl
Ne konuda?
1 yılPilotum uçağın tekerleri yerden kesildiğinde özgürlüğü hissediyorum
13 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel bir his ayakların yerden kesilmesi harika!
- 1 yıl
Deneyimlemeni tavsiye ederim
- 1 yıl
İnşallah yükseklik korkumu aşarsam neden olmasın. 🙌
1 yılHemşireyim severek yapıyorum💕
21 Yorumla- 1 yıl
Hemşirelik çok güzel bir de şu nöbetler olmasa efsane 💕
Elektronik tamiri. Hergün değişik arızalar çıkması
11 Yorumla- 1 yıl
Mücadeleyi öğretiyor o da
1 yılbiraz sabretmeyi öğretti
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel ⭐
u 1 yılFinans müdürüyüm. İlla katmıştır bir şeyler :D
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel Jlşjlşş
Mebsiz anaokulu öğretmeniyim 🥲
13 Yorumla- 1 yıl
Aynı dertten muzdarip kişileriz ben de edebiyat. Eğitime reform gerek. 🌟
- 1 yıl
Umut her zaman var ancak yasalar dahi toplum lehine değiştirebilinirken eğitimin kaskatılaşması durumu neden? Neden her şey bu kadar zorlaştırılıyor hayat zaten yeterince güçleşmiş durumdayken? ...
1 yılmesleğim yok balım ben çalışmıyorum
14 Yorumla- 1 yıl
Sen zaten kültürlü birisin ✌💕
- 1 yıl
teşekkür ederim canım😊💝🌸 sevgimden ve merakımdan yoksa caljsma aski yok bende
- 1 yıl
Kendini yetiştiren insan +1 dir gözümde. ✌❤🥳
- 1 yıl
aynen👍✨💝
1 yılİster ister bir değerler katıyor : ))
15 Yorumla- 1 yıl
Hangi meslek
- 1 yıl
Onu burada belirtmeyeyim : ))
- 1 yıl
Tabi ki saygı duyarım
- 1 yıl
Tenk yuuu : ))
- 1 yıl
You're welcome:d
1 yılMühendis ahlaki değeri yükseltti
12 Yorumla- 1 yıl
Güzel 👌
- 1 yıl
Aynen
- Eğitim & Kariyer konusunda 641 cevap paylaştı.
1 yılBilgisayar mühendisiyim isim mantık 🤔
17 Yorumla- 1 yıl
Çok iyi bilmiyordum bunu. ⭐ mantık olsun sorgulanmamış hayat yaşanmaya değmez der filozof. ✌
- 1 yıl
Kesinlikle insan sorgulamalı zaten
- 1 yıl
Kendi iç muhasebesini hayatta bir kez olsun yapmamış bir insan ilerleyemez catu.
- 1 yıl
İç dünyasından bağımsız sorgulamalı etrafında olup biteni 🤔
- 1 yıl
Vicdan konusunda iç muhasebe gerekli diğer konularda objektiflik açısından bağımsız olunmalı catu
- 1 yıl
Ben ne diyorsam o 😱
- 1 yıl
Aynı şeyi düşünüyoruz anlatış şekli farklı Catu.
İşsizim, bana kattığı bir şey yok
11 Yorumla- 1 yıl
Umarım en kısa sürede dilediğin yerde olursun 🙌
Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı. Mühendis eğitimci
11 Yorumla- 1 yıl
Çok iyi başarılar diliyorum. 🌠
Gizli Üye(25-29)1 yılMimarım. Bu arada sorudan bağımsız olarak, ince çoraplı kombinler yapan kadınlar kalmış mıydı:)
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBeğeni var cevap yok. Peki:)
Gizli Üye(25-29)1 yılOgrt olduğuma pişmanım
12 Yorumla- 1 yıl
Atama kısmında benim de pişmanlıklarım yok değil
Cevap sahibi1 yılAtama da da bölümde de brans nedir hocam?
Zaten katmaz ise sıkıntı vardır 😁
12 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle 🌟
Eğitim & Kariyer konusunda 2,8b cevap paylaştı. Grafik Tasarım Bihtercim :))
132 Yorumla- 1 yıl
Güzel zevkli iş olmalı behlülcüm:D
- 1 yıl
Sus beni kıskandırma bari gklşşii
- 1 yıl
Uyuz gıcıkkk hlşşii
- 1 yıl
Biraz mı gklşş burçtaşlarım neden bu kadar gıcık oluyor anlamış değilim biri beni aydınlatsın gkşşşşşi
- 1 yıl
Kaç bilinmeyenli denklem olsanda a 'ya değer verip x değere ulaşırım hklşşş
- 1 yıl
Belli glşşşş
- 1 yıl
beni de alın burçtaslar gıcık grubuna 😀
- 1 yıl
aa benim burcum ne peki 😀
- 1 yıl
- 1 yıl
@portakallijole aşkım gel grubumuza 😀💓
- 1 yıl
- 1 yıl
@Bihteeerrr tesekkur ederim güzellik 😘❤
- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
@portakallıjöle kaçırdık adamı el birliğiyle 😂
- 1 yıl
sana bisey diyim mi o bizi birbirimize düşürür oturur cekirdek citler kacmaz o 😀
- 1 yıl
@portakallıjöle rüyasında anca 😀
- 1 yıl
canımsın 😊
- 1 yıl
ben demedim mi sana @Bihteeerrr kacmaz o 😀
- 1 yıl
@portakallıjöle ahahah
Ben üzmem kıyamam ☺☺☺
10 Yorumla
1 yılŞahsen öğretmenleri hiç sevmedim. Benim öğretmenlerim mesleğini doğru düzgün yapabilen insanlar değildi hiç. Hep zar zor katlandim, hala da katlaniyorum...
00 Yorumla
1 yılİşsizim
12 Yorumla- 1 yıl
İnşallah kısa sürede bulursunuz hayırlısı
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim
1 yılMesleğim yok işsizim
15 Yorumla- 1 yıl
İnşallah olur gün doğmadan neler doğar belli olmaz bu işler✌☀
- 1 yıl
Aynen YKS çalışıyorum bende o yüzden.
- 1 yıl
Başarılari dilerim sınavda. ✌
- 1 yıl
Başarılar*
- 1 yıl
Teşekkürler çok
İngilizce mütercim tercümanlık
11 Yorumla- 1 yıl
Dil bölümleri zor ama zevkli benim de birçok lehçe var bölümde. 🙌🌟
Öğretim misin
12 Yorumla- 1 yıl
Evet öğretmen
- Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.
1 yılKitapta yazıyor.
110 Yorumla- 1 yıl
Sizin branş ne hocam
- 1 yıl
Matematik
- 1 yıl
Lisede görev alıyorum.
- 1 yıl
Çok severim matematiği. Başarılarınız daim olsun. 👌⭐
- 1 yıl
Teşekkür ederim. Keşke ben de senin gibi fenomen olsaydım.
- 1 yıl
Rica ederim biraz çaba gerektiriyor ama neden olmasın olabilirsiniz. 🙌
- 1 yıl
İnşallah ya! Üç senedir burdayım ama sonuçsuz kaldı.
- 1 yıl
Eksik yaptığınız şeyler olabilir onları tamamlarsak okunuyor. ⭐✌
- 1 yıl
Olunuyor
- 1 yıl
İnşallah 🤲🤲
Ebelik
11 Yorumla- 1 yıl
Nöbetler dışında gayet güzel 🙌
Eğitim & Kariyer konusunda 367 cevap paylaştı. Daha okuyorum 😂
19 Yorumla- 1 yıl
Neydi senin bölüm güzel bir şeydi yorımda demiştin
- 1 yıl
Yorumda*
- 1 yıl
Evet yaa dergi editörü olmak ister miydin bakim 🙂
- 1 yıl
İstemelisin düşün bunu😀
- 1 yıl
İyi bir dergiyse olunuyor 🙌Tanınmış biri olursun aynı zamanda benim ilgimi çok çekiyor mesela 🙌👌
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 