Yaz okulunda başka okuldan dersler aldım ve okulum bunı kabul etmedi nasıl üzülmeyim?

24 yaşındayım artık okumaya halim kalmadı 4. sınıf bitti ama ben çapraz okuyordum ondan bir dönem uzadı yazın tm kaldığım dersleri Bursa’da yaz okulundan aldım 1.5 ay iğrenç Kyk yurdunda kaldım yazın sırf derslerim için ve danışmanım dersleri aldıktan sonra saydırabileceğimi söyledi bu ay ise danışman değişmiş dilekçeyi verdim uygun görülmedi diye imza atmış dekanlık toplantı yapıp offf ya çok üzülüyorum Akdeniz üni iğrenç nefret ediyorum bi de mezun olmak için ortalamamın 2.5 olma şartı var ddleri geçmem için ve onlar yüzünden de 3 ders daha aldım toplam 8 dersim var bu dönem okula da sınavlar dışında ailem göndermiyor bi b olamadın okulu bitiremedin diyorlar çok kötü hissediyorum iğrenç Antalya iğrenç Akdeniz üni tek sorunlarım bunlar da değil kilo almışım kan değerlerimde sıkıntı varmış ondan dolayı birden 70 kiloya çıkmışım 1 ay boyu kendimi sıkmam 58 olmam gerekiyor
Yaz okulunda başka okuldan dersler aldım ve okulum bunı kabul etmedi nasıl üzülmeyim?
Cevapla