Okulumdaki sorunlardan dolayı açığa geçmek istedim ama kaldırıldı. Devamsızlıktan sınıfta kalıp açığa geçebilir miyim?

Merhaba. Ben son sınıfım. Okulumda çok sıkıntı çekiyorum. Arkadaş ortamım yok okulda çok zorba insanlar var. Açığa da geçemiyorum. Bu durum ders çalışmamı da etkiliyor. Devamsızlıktan sınıfta kalırsam açığa geçebilir miyim?

Okulumdaki sorunlardan dolayı açığa geçmek istedim ama kaldırıldı. Devamsızlıktan sınıfta kalıp açığa geçebilir miyim?
Cevapla