Dönem kaybetmek sınıfta kalmak çok mu kotu birşey sizce okulu bırakmalı mıyım?

Bu dönem sınıfta kaldım universitedeyim ve tekrar aynı sınıfı okumam gerekicek bu çok mu kotu birşey sanki buyuzden hiç başarılı olamıcakmış ve okumamın bir anlamı yokmuş gibi hissediyorum napmalıyım sizce yanlış mı duşunuyorum
Dönem kaybetmek sınıfta kalmak çok mu kotu birşey sizce okulu bırakmalı mıyım?
Cevapla