Haftasonu basladim ıcın é devlette 9 eylül girişim gozukuyor
Isıtma olmadıgı ıcın ve buna ısrarla soyledım halde bulmadıkları ıcın ayrılmak istiyorum
Hastalandım 2 gunluk raporum mevcut maastan keserlermi++ ıznımden keserlermi? Yoksa izin kullancakmıyım
Yarın da ısıtıcı almalar ise çıkmayı dusunuyorum cıkıs yaptım diyelim istifa dilekçe yazmalıyım ne yazacam
X tarihte beri calısmaktayım ısıtma bulunmadığı ıcın saglik sorunu yasiyorum bu yuzden x tarihte ayrılmak ıstıyorum mu yazacağım? Kiii bence mudur bu kagidi da yırtar artar bana deger vermeyen dusunmeyen defalarca solememe ragmen usudugumu hasta oldumu bılmelerıne ragMen ısıtıcı almadılar ama kendileri ust katta sıcacık klima altınlar ben bır alt katta mutfakta tek basına calisiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, iş hayatındaki bu tür zorluklarla başa çıkmak bazen gerçekten stresli olabilir. İstifaya karar verdiysen, işverene durumunu ve nedenlerini resmi bir şekilde bildirmek iyi bir fikir olabilir. Dilekçenin yazılması, süreci daha profesyonel ve resmi bir şekilde yönlendirmen için önemlidir. Dilekçende, belirttiğin tarihten beri çalışmakta olduğunu, sağlık sorunları nedeniyle işten ayrılmak istediğini ve bunun nedenini açıkça ifade etmen yerinde olacaktır. Bunun yanında, dilekçenin bir kopyasını kendin için saklamayı ihmal etme.
Maaş kesintileri ve izin kullanımı konularında ise, iş sözleşmene ve şirket politikalarına bakman en doğrusu olacaktır. Genellikle, raporlu olduğun günler maaşından kesilmez fakat bu durum iş sözleşmelerine göre değişiklik gösterebilir. İleriye dönük kariyerin ve kararların için iyi bir değerlendirme süreci geçirmeni tavsiye ederim. Unutma, sen her zaman değerli ve özelsin! 📝🌟