7 eylül beri calismaktayım ayrılmak ıstıyorum dilekçe yazmak gerek var mı?

Haftasonu basladim ıcın é devlette 9 eylül girişim gozukuyor

Isıtma olmadıgı ıcın ve buna ısrarla soyledım halde bulmadıkları ıcın ayrılmak istiyorum

Hastalandım 2 gunluk raporum mevcut maastan keserlermi++ ıznımden keserlermi? Yoksa izin kullancakmıyım

Yarın da ısıtıcı almalar ise çıkmayı dusunuyorum cıkıs yaptım diyelim istifa dilekçe yazmalıyım ne yazacam

X tarihte beri calısmaktayım ısıtma bulunmadığı ıcın saglik sorunu yasiyorum bu yuzden x tarihte ayrılmak ıstıyorum mu yazacağım? Kiii bence mudur bu kagidi da yırtar artar bana deger vermeyen dusunmeyen defalarca solememe ragmen usudugumu hasta oldumu bılmelerıne ragMen ısıtıcı almadılar ama kendileri ust katta sıcacık klima altınlar ben bır alt katta mutfakta tek basına calisiyorum

7 eylül beri calismaktayım ayrılmak ıstıyorum dilekçe yazmak gerek var mı?
Cevapla