"Öğretmenlerimize" yapılan saygısızlık , "Dangaloz" öğrenciler , devir nasıl bu kadar çabuk değişti?
-Bir öğretmen arkadaşımın geçen gün yaşadığı olay şöyle ;
Öğrenci velisi geliyor , not istemek için ,
Neyse öğretmen diyor ki XX adlı öğrenciden hiç memnun değilim , not veremem diyor
Veli de
-XX adlı öğrenci de sizden memnun değil. diyor
Velilerdeki bu "cürret"in sebebi nedir?
Eskiden bir hoca "Oğlunuzdan memnun değilim" dediğinde , eve geldiğinde annemiz işşitmediğimiz azar bırakmıyordu...
Bu ne demek "Oğlumda sizden memnun değil"
O zaman başka okul kazansaydı da gitseydi , bu ne biçim bir ifade çok şaşırdım.
"Öğretmene" saygısı olmayan bir toplum boka batmaya mecburdur.
Sen eğer böyle davranırsan öğretmene
Öğretmende "Aman şu salaklara şu dersi anlatim da gideyim" mantığına girer
"Anlayan anladı anlamayan anlamadı nabim kafasına bürünür"
Oysa ki eskiden öğretmenlere öyle bir saygı vardı ki , öğretmenlerde "aman dersi anlatayım gideyim yerine , buna bunu ÖĞRETMELİYİM" derdi..
Duyarlı veliler de var , bir de "Aman hocam bırakmayın , iikinci dönem özel ders aldırırz sizden" diyen gerzeklerde var.
Buranın çoğu öğrenci , şimdi "Ana babası böyle yaparsa çocuğu ne yapmaz" diyorum. Ve geleceğimiz hakkında şüphelenmekte çokta haklı olduğumu yine anlıyorum
Sizce nasıl devir bu kadar çabuk değişti?
Nedir bu saygısızlığın temeli?
Sakın demeyin ki "Hak hukuk öğrendi" veliler... Bu hak hukuk temel toplum eğitim sisteminde farklı sonuçlar doğruuyor. Gözlerimle görüyorum. Sizce?
-Bir öğretmen arkadaşımın geçen gün yaşadığı olay şöyle ;
Öğrenci velisi geliyor , not istemek için ,
Neyse öğretmen diyor ki XX adlı öğrenciden hiç memnun değilim , not veremem diyor
Veli de
-XX adlı öğrenci de sizden memnun değil. diyor
Velilerdeki bu "cürret"in sebebi nedir?
Eskiden bir hoca "Oğlunuzdan memnun değilim" dediğinde , eve geldiğinde annemiz işşitmediğimiz azar bırakmıyordu...
Bu ne demek "Oğlumda sizden memnun değil"
O zaman başka okul kazansaydı da gitseydi , bu ne biçim bir ifade çok şaşırdım.
"Öğretmene" saygısı olmayan bir toplum boka batmaya mecburdur.
Sen eğer böyle davranırsan öğretmene
Öğretmende "Aman şu salaklara şu dersi anlatim da gideyim" mantığına girer
"Anlayan anladı anlamayan anlamadı nabim kafasına bürünür"
Oysa ki eskiden öğretmenlere öyle bir saygı vardı ki , öğretmenlerde "aman dersi anlatayım gideyim yerine , buna bunu ÖĞRETMELİYİM" derdi..
Duyarlı veliler de var , bir de "Aman hocam bırakmayın , iikinci dönem özel ders aldırırz sizden" diyen gerzeklerde var.
Buranın çoğu öğrenci , şimdi "Ana babası böyle yaparsa çocuğu ne yapmaz" diyorum. Ve geleceğimiz hakkında şüphelenmekte çokta haklı olduğumu yine anlıyorum
Sizce nasıl devir bu kadar çabuk değişti?
Nedir bu saygısızlığın temeli?
Sakın demeyin ki "Hak hukuk öğrendi" veliler... Bu hak hukuk temel toplum eğitim sisteminde farklı sonuçlar doğruuyor. Gözlerimle görüyorum. Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar