Markette çalışırken müşterilerle yaşadığınız en sinir bozucu an?

Ben markette çalışıyorum bugün bi kadın alışveriş yaptı parayı nakit verdi ve 45 krş para üstü vermem gerekti 2veya 3 tane 10 krş kalanını 5 krş verdim kadın verdiğim parayı beğenmedi ben napıcam o bozukluklarla dedi (sanki 40-50 lira bozuk verdim alt tarafı 45 krş ne bekliyodunki...) herneyse sonra dedim 25 krş yok bu kasa da dedim m. l bide diyoki ben bunları iade edeyim siz tekrar geçirin kartla ödeyeyim he ablacım he kolaydı sanki iade almak sonra baya tartıştık hanımefendi üç beş kuruşu beğenmedi diye neyse yorgundum yoksa uzatırdım da diğer kasayı açtım 25 krş 2 tanede 10 krş verdim aa beyinsiz kadın yine aynı şeye denk geldi mal ya sizce kim haklı kadına sövmekte haklı dwüilmiyim

Markette çalışırken müşterilerle yaşadığınız en sinir bozucu an?
Cevapla