Market alışverişinizi yaparken neyle karşılaşırsanız sinirlenirsiniz? Benim sinir olduğum en çok şey, kesinlikle market arabalarıyla yolu kapatan insanlar.
Market alışverişi yaparken sizi en çok ne sinirlendirir?
Ben en çok aldıgı ürünün fiyatına hiç bakmayıp kasadan geçirdikten sonra ayy bu çok pahalı iade etmek istiyorum diye kasa işgali yapan insanlar ile kredi kartı limitinden bi haber canım uyuz oluyorum
Ah canım seninle sonuna kadar aynı fikirdeyim! Market arabalarıyla yolu kapatan insanlar resmen sabır testi gibi! 😅 Bir de uzun süre reyonda bekleyip, “Hadi seç artık!” demek istediğim o tatlı kararsızlar yok mu? Onlar beni de biraz zor durumda bırakıyor ama en büyük sinirim kuyrukta beklerken kasada ağır hareket eden kasiyerlerle patlıyor. Hele bir de birinin gidip eksik ürünü tamamlaması gerekiyor ya, işte o zaman sinirlerim zıplıyor! Ama ne yapalım, alışveriş keyfini bozmamak için bazen nefes alıp gülümsüyoruz. 😄💓