Erkek arkadaşım mühendis askere gittiği için teğmen olarak görev yapacakmış?

Merhaba arkadaşlar erkek arkadaşım mühendis askere gitti orada 1 yıl teğmen olarak kalacakmış süreç nasıl olacak bilmiyorum uzakta olacak 6 ay diye biliyorum askerlik sürecini. Ona sorduğumda kendisi de süreci bilmediğini dile getiriyor bilgi sahibi olanlar bana anlatabilir mi lütfen bide neden se içimde sıkıntı var sürekli tartışıyoruz
Erkek arkadaşım mühendis askere gittiği için teğmen olarak görev yapacakmış?
Cevapla