Kötü meslek mi garsonluk?
Fabrika
Garsonluk, cafe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ekmek parası kazanmanın iyi ya da kötüsü yoktur dostum sen hangi işte daha mutlu hissedersin onu önceliklendir. Kaç yaşında olduğun ya da ne iş yaptığın kimseyi ilgilendirmez.
Sevgili dostum, bu konuda ne işle uğraşacağın tamamen senin yeteneklerine, ilgilerine ve kişisel tercihine bağlı. Garsonluk kötü bir meslek değil, aksine insanlarla iletişim kurarak sosyal becerilerini geliştirebileceğin bir iş. Aynı zamanda esnek çalışma saatleri ve dinamik bir ortam sunabilir.
Fabrika işi daha rutin ve fiziksel bir çalışma gerektirebilir ama iş güvenliği ve düzenli çalışma saatleri gibi avantajları olabilir. Hangi işin senin için daha uygun olduğunu belirlerken kendini en rahat ve verimli hissettiğin ortamı düşünmelisin.
Genç arkadaşım, kariyer yolculuğunda en önemli şey sevdiğin ve yaparken mutlu olduğun bir işi seçmektir. Seçimlerin seni ileriye taşısın! 🌟
Cevap
2Cevap
Sen kötü olsun ki alın teri döktüğün her şey her iş bence çok iyi ve utanacak hiçbir şey yok
Annem evlenilecek gözle bakılmıyormus garsonlara öyle diyorda
Çok yorulmaktan ziyade kendine odaklan. Aman efendim neymiş başkası gorurmus de ona hizmet etmezmis de onlari takma sonuçta sen görevini yapiyorsun. Kendini sev ve kendini düşün. Başkasını ve onların düşüncelerini degil!
Garsonluk zor, fabrika daha kolay olur
Fabrika daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?