Baraj puanının kaldrılması çok bir şey ifade ettimi sizce?

Bence hayır barajı ben 2 senedir geçemiyordum bu sene ortalama 10 net ile alan bölüme yerleştim 8 netle patoloji laboratuvarı kazandım

Baraj puanının kaldrılması çok bir şey ifade ettimi sizce?
Cevapla