3 senelik iş yerimden 2 ay önce ayrıldım. Kalbim ağrıyor, kimseyle konuşmuyorum, Eski yerimi özlüyorum, acı çekiyorum neden?

Çok acı çekiyorum, kalbim ağrıyor. 😪😪😪 Eskisi gibi neşeli değilim, eski ben değilim. Kimseyle konuşmuyorum, başka yerlerde de yapamıyorum. 😭😭

3 senelik iş yerimden 2 ay önce ayrıldım. Kalbim ağrıyor, kimseyle konuşmuyorum, Eski yerimi özlüyorum, acı çekiyorum neden?
Cevapla