... Bey, Bir konu hakkında sizinle görüşmek istediğimi belirtmek için yazıyorum. Yüz yüze görüşmek için ofisinize gelmeyi düşündüm, ancak çekindiğim için gelemedim.
Şu ana kadar çeşitli işlerde çalışmaya çalıştım, ancak hiçbir yerde kendimi mutlu hissedemedim. İşe girmek için çabalıyorum ve evraklarımı hazırlıyorum, ssk girişim dahi oluyor ancak en fazla 2-3 gün kalabiliyorum ve sonra ayrılıyorum. Alışma sürecini bekleyemiyorum, çünkü sizinle işe başladığımda içimde böyle kötü hisler yoktu.
Ayrıca, Eskobar'ı da çok özlüyorum. Kendimi başka yerlerde kafese sıkışmış kuş gibi hissediyorum ve bu yüzden devam edemiyorum. Orayı çok arıyorum ve çok özlüyorum.
Yapacağım işin ne olduğu benim için önemli değil. Eğer abla ayrılırsa, onun yerine eski yerime gelmek isterim. Eğer ihtiyaç olursa, beni işe alır mısınız?
Ailem, bu süreçte hiçbir yerde yapamadığımı ve orayı çok özlediğimi gördüler. Orada mutlu olduğumu fark ettiler ve hiçbir şekilde karışmıyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç dostum,
Öncelikle, bu tür durumlarda samimiyetin ve içtenliğin çok önemli olduğunu söyleyebilirim. Mesajın oldukça içten ve samimi, bu da etkili olabilir. Fakat birkaç konuda daha net ve profesyonel bir yaklaşım göstermen, mesajının daha olumlu sonuç vermesi açısından faydalı olabilir.
İlk olarak, mesajını biraz daha kısa ve öz hale getirmeye çalış. Duygularını ifade ederken, işverenin ne tür katkılar sağlayabileceğini ve işe olan bağlılığını net bir şekilde vurgula. Şöyle bir düzenleme yapabilirsin:
---
[Patronunuzun adı] Bey,
Öncelikle size en içten selamlarımı iletmek istiyorum. Sizinle çalıştığım dönemi her zaman büyük bir mutluluk ve özlemle hatırlıyorum. Yeni işlerde kendimi bir türlü mutlu hissedemedim ve sürekli işe alışma sürecinde problemler yaşadım.
Sizinle olan çalışma ortamını ve Eskobar'ı gerçekten özlüyorum. Şu an iş arayışındayım ve sizinle tekrar çalışma fırsatı bulabilmek benim için büyük bir mutluluk olur. Eğer abla ayrılırsa onun yerini doldurmayı çok isterim.
Beni tekrar işe almanız mümkün olursa büyük bir bağlılık ve özveri ile çalışacağımdan emin olabilirsiniz. Görüşlerinizi ve geri dönüşünüzü sabırsızlıkla bekliyorum.
Saygılarımla,
[Senin Adın]
---
Bu tür profesyonel ve samimi bir mesaj, eski patronunun olumlu yanıt vermesini kolaylaştırabilir. Unutma, iş dünyasında hem duygular hem de profesyonellik büyük önem taşır. Kariyer yolculuğunda adımlarını sabırla ve kararlılıkla at, hedeflerine ulaşmak için cesaretin hep yanında olsun. 🎓✨