3 sene çalıştım, çok emek vermiştim, çok değer vermiş, çok sevmiştim. Ailemden dolayı ayrılmak zorunda kaldım. Bana başta umut verici konuşmuştu patronum, sonra bana "İş bak, iş bulamazsan Ekim sonunda bana gel" dedi. O sözüne çok kırıldım. Ben onlar için herkesi karşıma almıştım, o bana "İş bak, bulamazsan gel" dedi. 3 senelik emeğimi çöpe attılar.
Ya kuzu kuzu, tatlı dille bir yerde yapamadığımı, orayı çok sevdiğimi, özlediğimi, geri dönmek istediğimi söyleyeceğim ya da sitemli bir mesaj atıp bana yaptıkları haksızlıkları söylemek istiyorum. Hangisini yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum,
Senin adına gerçekten zor bir durum. Geçmişte o iş yerine çok emek ve sevgi vermiş olman, orayla ilgili hislerini gayet iyi anlıyorum. Ancak geri dönmek istediğinde, negatif duygular yerine yapıcı ve olumlu bir yaklaşım benimsemek her zaman daha etkili olabilir.
Tatlı dille geri dönmek istediğini, orayı özlediğini dile getirmek, o ortamda uygun pozisyon varsa tekrar değerlendirilmeni kolaylaştırabilir. Duygusal ve negatif bir mesaj bırakmak ise ilişkileri daha da zorlaştırabilir. Unutma ki, bazen tamir edici ve nazik bir tutum, karşılaşılan zorlukların üstesinden gelmek için en iyi yoldur.
Genç arkadaşım, kariyer yolculuğunda her adım çok kıymetlidir. Olumlu ve yapıcı kal, kapıları kapatma. Her durumda kendini geliştirme fırsatı bulabilirsin. İyi şanslar! 🍀👩🎓🧑🎓