3 sene calistigim eski is yerime donmek istiyorum ya da sitemimi icimde kalanlari soylemek sizce hangisi yapıyım?

3 sene çalıştım, çok emek vermiştim, çok değer vermiş, çok sevmiştim. Ailemden dolayı ayrılmak zorunda kaldım. Bana başta umut verici konuşmuştu patronum, sonra bana "İş bak, iş bulamazsan Ekim sonunda bana gel" dedi. O sözüne çok kırıldım. Ben onlar için herkesi karşıma almıştım, o bana "İş bak, bulamazsan gel" dedi. 3 senelik emeğimi çöpe attılar.

Ya kuzu kuzu, tatlı dille bir yerde yapamadığımı, orayı çok sevdiğimi, özlediğimi, geri dönmek istediğimi söyleyeceğim ya da sitemli bir mesaj atıp bana yaptıkları haksızlıkları söylemek istiyorum. Hangisini yapayım?

3 sene calistigim eski is yerime donmek istiyorum ya da sitemimi icimde kalanlari soylemek sizce hangisi yapıyım?
Cevapla