Dağıttığımı toplamalı mıyım, yoksa bırakayım dağınık mı kalsın?

Her günün sonu ortalık biraz dağılmış olacak tabiiki. Her yazın sonu, hava biraz soğumaya başlayacak. Güzel bir günün sonunda, ayrılık gelip çatacak karşıma. Kızgınlığımın sonu gelecek ve hayallerim uyanacak tekrardan. Suskunluğum arabadan inicek ve gürültüyü davet edicek yanına. Saçlarım biraz dağılacak, yüzüm gözüm boyanacak çünkü bu bir veda tabiiki. Güne veda.. Sözlere veda.. Ama, her veda son bulur. Her veda ardından bir ‘merhaba’ bulur. Sonların ve başlangıçların kardeşliğini herkes bilir. Uzun lafın kısası, gün sonu her yer dağılacak tabiiki. Dağınık bırak bugün her şeyi. Kapa kapıyı. Toplama masayı. Kaldırma şu oyuncakları. Atma o çorapları. Dinleme duyguları. Düzenleme geçmişteki sayfaları. Dur ve dinle. Dağınıklığın resmini gör ve izle. Nasıl dağıttık bu masayı? Ne güzel şeyler yaşadık dağıtırken? Neler var edeceğiz şimdi yeniden?

Böyle dağınık mı bıraksam 🙄
Böyle dağınık mı bıraksam 🙄
Dağıttığımı toplamalı mıyım, yoksa bırakayım dağınık mı kalsın?
Cevapla