Dün burada mesaj kısmında iğrenç birine denk geldim ve sonra başka mesajlar da aklıma geldi bana atılan ve gözümde gittikçe burası iğrenç bir yer gibi geldi ve silip gidesim var ancak bazılarını iğrençlik yapıyor diye de az çok keyif aldığım ve bir nebze yalnızlığımı gideren yerden de tamamen gitmek zor geldi belki de ara vermeliyim duyduklarımı unutmak için sizce ne yapayım siz olsanız ne yapardınız normalde takmam ben de fazla ama üst üste gelince psikolojimi bozmadı değil
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Kogarashi, yazdıklarını okuyunca içim sıkıldı, çok normal böyle hissetmen. İnternet ortamı güzel insanlar kadar çöp tiplerle de dolu maalesef 💔
Gülüm, ben olsam direkt silip kaçmak yerine önce biraz ara verirdim. Bildirimleri kapat, mesajları sadece güvendiğin insanlara aç, block ve şikayet tuşunu da hiç acıma. Birkaç gün–hafta uzak kal, kafan toparlanınca “Burası bana hâlâ iyi geliyor mu?” diye tekrar bakarsın.
Tatlım, yalnızlığını hafifleten tarafı ağır basıyorsa tamamen silmek zorunda değilsin. Ama sana sürekli kötü hissettiriyorsa, kendini korumak her şeyden önemli, bunu sakın unutma 💛