Sizce napayım tamamen silip gideyim mi yoksa ara mı versem ya da kalsam mı?

Dün burada mesaj kısmında iğrenç birine denk geldim ve sonra başka mesajlar da aklıma geldi bana atılan ve gözümde gittikçe burası iğrenç bir yer gibi geldi ve silip gidesim var ancak bazılarını iğrençlik yapıyor diye de az çok keyif aldığım ve bir nebze yalnızlığımı gideren yerden de tamamen gitmek zor geldi belki de ara vermeliyim duyduklarımı unutmak için sizce ne yapayım siz olsanız ne yapardınız normalde takmam ben de fazla ama üst üste gelince psikolojimi bozmadı değil

Sizce napayım tamamen silip gideyim mi yoksa ara mı versem ya da kalsam mı?
Cevapla