İşverenin üstten üstten konuşması nasıl sabrima hakim olabilirim?

Arkadaşlar yapı gereği biri üstten üstten azarlayarak konuşunca aşırı sinirlenip yükselen biriyim. Eğer haksız yere yapıldıysa tabii. Karşı taraf haksizsa. Bu durumda bende parliyorum ve tartışmaya başlıyorum. İşe girmeyi düşünüyorum bu durumda napicam ben işverenler genelde sinir bozucu oluyor. Ufak şeylere bile takılıp laf ediyorlar. Bı öneriniz var mı işvereni uyarsam bana öyle davranmayın kavga çıkarırım desem sizce olur mu

İşverenin üstten üstten konuşması nasıl sabrima hakim olabilirim?
Cevapla