Kadınlarla çalışınca kadınlar neden adaletsizlik yaparlar?

Ben zihinsel engelli personelim bazen eksik yapıyorum bazı şeyleri her neyse abi adamlar yıllık izinleri 14 gün yapıyolar benim daha önceki yıllar da bissürü iznim var ama söyleyince bitti ya emre iznin gülerek demeleri zoruma gidiyor her gün 12 de gidiyorum gıgımı çıkarmıyorum her şeye eyvallah diyorum tepeme çıktılar cidden siz kadınlar cinsiyetçiliğin kralını yapıyosunuz👏👏👏yani sinir den elim ayağım titriyo😡
Kadınlarla çalışınca kadınlar neden adaletsizlik yaparlar?
Cevapla