ya yeter aq bulamadım işte bulamıyorum ilan veren yok aradığım pozisyona. kendi işi mesleği de yok devam edelim. gelip hergun darlıyor. abuk sabuk adamların yanında çalışır mısın diyor durmadan. Allah'ın belası sal peşimi zaten eğitim hayatım kaymış. travmalar atlatıyorum üzerine şoklar yaşıyorum ne yapacağım ya..
gebrtcdm sonunda.
gebrtcdm sonunda.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bazı babalar harbiden anlamıyor bence insan biraz büyüyünce yük olarak görüyorlar insanı bir lokma acı veriyor onlara
Öyle knk bende 17 imde evden ayrıldım kendi hayatımı kurdum şimdi onlar para istiyor benden😂
ya ben top diyorum zaten ona baba falanda demiyorum. ib. ine gibi bişi olmuş arkadaşlarım falanda diyor haklı olarka baban korkak dayakta yer yani falan diye. sürekli bi bulunduğu konumdan aykırı davranışlar içinde aq gt vereni
@Kendihalindebirasker 😂😂evet öyle oluyor insan büyüdükçe onlar para makinesi olarak görüyor paran olmayınca evlat olunmuyor ama yinde onlar bu yaşa getirdi bizi ne diyelim
Bu etiketi nasıl yapmayı öğrendin yeni indirmişsin ben daha bilmiyorum 😂
Öyle deme lütfen bende baba yönünden muzdarip biriyim nefret etmek de çok haklısın bence başka şehire git ayrı yasa sınavlarına hazırlan bu piskoloji ile başarısız olursun
başka şehirde paraya ihtiyacım olacak. onu nasıl yapacam
@Kendihalindebirasker ben 7 yıl oldu kulanali ama siliyorum sürekli 😂😂
Bende hem okudum hem çalıştım ve başardım zor ama emek ister
Hee anladım tamam, soruyu soran kardeşim 3 sene yatılı çalıştım sağda solda otelde vs tavuk kümesinde bile çalıştım:) cefa çekmeden sefa çekilmiyor bu hayatta şu an şu halimi çektiğim cefaya borçluyum
İş var dostum şartlar zor elbette olan işlerin de biliyorum ama delikanlı adamsın göz boyamak için bir iki ay dayan çalış
abi çalışacam da ben bı daha üniversite sınavına girecem kalan vakitle ders çalışmam gerek en mantıklı işte de koskoca şehirde ilan yok. normalde sürekli varken şu an arıyorum ya yok maalesef
of düzgün konuş babanla benimki de diyo yok yani napalim takma
ya 10 yaşındaki çocukla kıyaslıyor. onun oğlu maaşını aldı diye gelip söylüyor. yeter ya. garip yani napiyim adamlar ilan veriyo başvuruyom cevap veren yok ya da saçma sapan şeyler. kendi arkadaşlarım babaların yanında çalışıyor onlar ayrı darlıyor. baba senin kendi işin devam edecelim diyebilecek işin yok sana noluyor da darlıyon
sen de öyle dersin onlar babalarinin işini yapıyolar diye nasip filan de herkesin başka olur vs
"ben 5 yaşından beri çalışıyorum. tamam sende yap ozmn benim yaptığım işi" diyor. yok ben küçükken türlü türlü işlerde denedim diyor. ya bi sg. ya
küfür etmen doğru değil bence tatlı dille gönlünü filan almaya çalış takmamaya çalış
hele hele bak bak hadi oğlum git iş bul diyor. yukusqk davranmak işe yaramıyor. gelip bu sefer abuk sabuk iş öneriyor
o zaman trip atıp konuşmşcaksın
konusmuyom zaten. ismi ile sesleniyorum uzun zamandır baba demiyorum. babam yerine koymuyorum
o zaman seni takmıyo