1. olduğumda gelen kaybetme korkusu nasıl geçer?

Çocukluğumdan beri bu böyle satrançta birinci oldum turnuva zamanı kaybetme korkusu geldi ve hep yendiğim çocuğa yenil

masa tenisinde madalyam var gene aynı halt başıma geldi

ve şimdi iş hayatımda aynı sorunu yaşıyorum başlangıcım giriş gelmişmem mükemmel işimde hemen başarıyı yakalıyorum en iyisi oluyorum

ve sonra hatalar başlıyor yanlış yapıcam korkusu başlıyor içimde ve yapmaya başlıyorum

evet hala iyiyim ama o istediğim ve önceden olduğum 1. lik makamında değilim

İşim hakkında bilgi vermeden güzelce açıkladım bence durumu

Bende kaybetme korkusu var sanırım

1. olduğumda gelen kaybetme korkusu nasıl geçer?
Cevapla